Μια κοινή μελέτη του Σεπτεμβρίου 2021 από την TravelBoom και την αδελφή της υπηρεσία, The Brandon Agency (TBA), δημοσιεύει νέα δεδομένα για το τρέχον καταναλωτικό συναίσθημα σχετικά με τα ταξίδια αναψυχής κατά τη διάρκεια της εξελισσόμενης πανδημίας COVID -19.

Η μελέτη, «COVID-19 Travel Consumer Sentiment», περιλαμβάνει τις απαντήσεις σχεδόν 2.000 ατόμων που συλλέχθηκαν σε διάστημα επτά ημερών μέσω διαδικτυακής έρευνας και προσέγγισης επιτροπής.

Με την αυξανόμενη αβεβαιότητα των ταξιδιών υπό το φως των νεοεμφανιζόμενων στελεχών COVID-19, το TravelBoom και το TBA ξεκίνησαν να κατανοήσουν πώς άλλαξε η νοοτροπία των ταξιδιωτών αναψυχής.

Η έρευνα επικεντρώνεται σε τρία βασικά θέματα:

  • Εμβολιασμοί
  • Ταξίδι
  • Ξενοδοχεία/Διαμονή

Τα βασικά αποτελέσματα της μελέτης αποκαλύπτουν ότι:

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων εμβολιάστηκε πλήρως

Μόνο ένας στους 10 ερωτηθέντες δήλωσε ότι δεν σχεδιάζει να εμβολιαστεί

Σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες δίσταζαν να κλείσουν διακοπές ή δεν σκοπεύουν να κάνουν κράτηση λόγω της παραλλαγής Delta και το 39 % δεν θα ταξιδέψει μέχρι το 2022 ή αργότερα

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι εάν μια ιδιοκτησία ενός ξενοδοχείου παρέχει βαθύ καθαρισμό μεταξύ των επισκεπτών, θα ήταν πιο άνετα να μείνουν.

«Με τις νέες εξελίξεις στον COVID-19 να συνεχίζουν να προοδεύουν, συνειδητοποιούμε πόσο σημαντικό είναι να παραμένουμε σε εγρήγορση για την παρακολούθηση των επιπτώσεών του στους βασικούς κλάδους μας», δήλωσε ο Scott Brandon , Διευθύνων Σύμβουλος της TravelBoom και της The Brandon Agency.

«Μια τέτοια έρευνα θα βοηθήσει τις εταιρείες και τις κοινότητες να προετοιμαστούν καλύτερα για τις συνεχείς αλλαγές στη συμπεριφορά και το συναίσθημα των καταναλωτών, ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την πανδημία».