Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η φιλικότητα και ο επαγγελματισμός των πληρωμάτων καμπίνας κάνουν τη διαφορά στα ταξίδια με αεροπλάνο για τους Βρετανούς, όπως δείχνει μελέτη του OddsMonkey.

Ανέλυσε χιλιάδες κριτικές του Tripadvisor για τις 20 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες -με τους περισσότερους επιβάτες- σε όλα τα αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο και αποκαλύπτει τους αερομεταφορείς με την καλύτερη εξυπηρέτηση κατά την πτήση.

Οι αερομεταφορείς που εξετάστηκαν, είναι: EasyJet, Ryanair, British Airways, Jet2, Tui Airways, Wizz Air, Virgin Atlantic, Emirates, Aer Lingus, KLM, American Airlines, Vueling, Lufthansa, Qatar Airways, United Airlines, Air France, Turkish Airlines, Canada, Sunex, Sunex.

Για να βρει ποια αεροπορική εταιρεία έχει τα πιο καλύτερα πληρώματα καμπίνας, προσδιορίστηκαν βασικοί όροι σε κριτικές, όπως «φιλικό», «εξυπηρετικό», «ευγενικό» και άλλες θετικές έννοιες.
Ο αριθμός των θετικών αναφορών μετρήθηκε ανά 1.000 κριτικές, επιτρέποντας μια ακριβή κατάταξη, ανεξάρτητα από τον συνολικό όγκο που έχει λάβει κάθε αεροπορική εταιρεία.

Βρετανοί: Ποιοι αερομεταφορείς έχουν top εξυπηρέτηση στην πτήση

  • Η Jet2 έχει αναδειχθεί ως η αεροπορική εταιρεία με τα «πιο φιλικά» πληρώματα καμπίνας, σύμφωνα με τους χρήστες του TripAdvisor.
    Το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών αντικατοπτρίζεται στο εκπληκτικό 89,8% των κριτικών με θετικά σχόλια για τα πληρώματα καμπίνας, το υψηλότερο από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία στη μελέτη.
  • Ακολουθούν η Virgin Atlantic και η KLM στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, με το 86% και το 85,8% των σχολίων να επαινούν τις ομάδες του πληρώματος καμπίνας τους.
  • Η Qatar Airways (82,1%), η Aer Lingus (81,9%) και η TUI Airways (78,8%) είχαν επίσης καλές επιδόσεις, αποδεικνύοντας ότι η ποιότητα των υπηρεσιών συνολικά, αναγνωρίζεται σε μια σειρά αεροπορικών εταιρειών.
  • Στο άλλο άκρο της κλίμακας, η Vueling έλαβε τη χαμηλότερη βαθμολογία, με μόλις το 42,1% των κριτικών να μιλούν θετικά για τις ομάδες του πληρώματος καμπίνας της αεροπορικής εταιρείας. Τα παράπονα κυμαίνονταν από κακή εξυπηρέτηση επιβατών έως γενική έλλειψη επαγγελματισμού.

Οπως σχολίασε ο Steve Heapy, Διευθύνων Σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays, «το πλήρωμα καμπίνας μας είναι υπεύθυνο για τη φροντίδα εκατομμυρίων πελατών που ταξιδεύουν μαζί μας κάθε χρόνο και γνωρίζουμε ότι παίζουν τεράστιο ρόλο στο να κάνουν τις διακοπές τους αξέχαστες για όλους τους σωστούς λόγους.

Η αφοσίωση τους στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών πρώτης κατηγορίας είναι ασυναγώνιστη και η συγκεκριμένη μελέτη είναι η τελευταία απόδειξη.

Αυτή η προσέγγιση με προτεραιότητα τον πελάτη είναι ριζωμένη σε όλη την κουλτούρα της επιχείρησης μας, όχι μόνο στην κοινότητα του πληρώματος καμπίνας και θα ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στους φανταστικούς συναδέλφους μας για τον τρόπο που το προσφέρουν».