Η περίοδος των γιορτών πλησιάζει και οι Αμερικανοί έχουν επιδοθεί σε “κυνήγι” για τις καλύτερες προσφορές για τις φετινές τους διακοπές.
Τι είναι όμως αυτό στο οποίο επικεντρώνονται στην αναζήτηση των τέλειων ταξιδίων. Απάντηση σε αυτό δίνει η πρόσφατη δημοσκόπηση του The Points Guy (TPG) που πραγματοποιήθηκε από το The Harris Poll.
Τιμή έναντι της ευκολίας
Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς (51%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτή την εορταστική περίοδο και λίγο περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς τους ταξιδιώτες (55%) θα επιλέξουν να πετάξουν στους προορισμούς τους.
Ποσοστό 91% των ταξιδιωτών που άρχισαν να κάνουν The Harris Poll για τα ταξίδια των διακοπών τους λένε ήδη ότι έκαναν εξοικονόμηση πόρων φέτος.
Στην πραγματικότητα, το 69% αυτών των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να πετάξουν είπαν ότι η τιμή είναι μεγαλύτερη προτεραιότητα από το να πετάξουν με μια συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Γίνεται επομένως αντιληπτό ότι το θέμα της εμπιστοσύνης δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο για τα δύο τρίτα περίπου των ταξιδιωτών.
Κάρτες και μίλια ανταμοιβής
Λίγο πάνω από τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών διακοπών (76%) έχουν κάποιο είδος κάρτας επιβράβευσης πόντων ή μιλίων ή είναι μέλη ενός προγράμματος πόντων ή μιλίων και μεταξύ αυτών των ατόμων, σχεδόν 9 στους 10 (88%) λένε ότι θα χρησιμοποιήσουν αυτές οι ανταμοιβές για το ταξίδι τους αυτές τις γιορτές.
Ωστόσο, σχεδόν 4 στους 5 (79%) ταξιδιώτες διακοπών με πόντους ανταμοιβής ή μίλια λένε ότι θα προτιμούσαν να παραλείψουν να εξαργυρώσουν αυτούς τους πόντους και τα μίλια, αν αυτό σημαίνει ότι θα λάβουν καλύτερη προσφορά.
Παράλληλα, σχεδόν 3 στους 4 ταξιδιώτες συμφωνούν ότι αξίζει τον κόπο να πληρώσουν περισσότερα για ευκολία κατά τη διάρκεια των διακοπών. Αυτό είναι το επιβλητικό 73% των ταξιδιωτών.
Πότε κάνουν κράτηση
Περισσότεροι από 2 στους 5 ταξιδιώτες (44%) δήλωσαν ότι δεν είχαν κλείσει ακόμη κανένα από τα ταξίδια αναψυχής τους.
Περίπου 1 στους 3 ταξιδιώτες που πιστεύουν ότι περίμεναν πολύ καιρό για να κλείσουν ταξίδια διακοπών λένε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περίμεναν να μειωθούν οι τιμές (35%) ή περίμεναν να επιβεβαιώσουν τα σχέδια με τους φίλους και την οικογένειά τους. (33%).