της Εύας Οικονομάκη

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα Χανιά έρχεται το brand JW Marriott.

Το πολυτελές brand του ξενοδοχειακού κολοσσού θα κοσμεί το πολυτελές τουριστικό συγκρότημα που έχει δρομολογήσει στην Κρήτη η εταιρεία Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, συμφερόντων του επιχειρηματία Αντώνη Βασιλάκη, ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της ξυλείας και των δομικών υλικών.

Τι προβλέπει το έργο

Η επένδυση, προϋπολογισμού περί των 100 εκατ. ευρώ, προβλέπει κατά την α’ φάση την κατασκευή ενός τουριστικού συγκροτήματος 5 αστέρων, δυναμικότητας 600 κλινών (δωματίων, βιλών και σουιτών), σε μία έκταση μεγαλύτερη των 100 στρεμμάτων στο παραθαλάσσιο χωριό Μαράθι στα Χανιά.

Βάσει σχεδιασμού θα αναπτυχθούν, επίσης, εστιατόρια, bars, spa, γυμναστήριο διεθνών προδιαγραφών, εμπορικά καταστήματα, kids club, κινηματογράφος, ελικοδρόμιο και πλωτήρες για τον ελλιμενισμό ταχύπλοων σκαφών και την προσθαλάσσωση υδροπλάνων.

Οι εργασίες για το project πoυ έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο Ν.4399/2016, ξεκίνησαν στα μέσα του 2022, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τους πρώτους μήνες του 2025.

Το JW Marriott Crete Resort & Spa, όπως θα ονομαστεί το τουριστικό συγκρότημα των Χανίων, θα είναι το πρώτο resort με το συγκεκριμένο brand στην Ελλάδα και το μοναδικό beach resort με το σήμα JW Marriott στην Ευρώπη.

Η ιστορία του brand

Το πρώτο JW Marriott, που φέρει τα αρχικά του ιδρυτή του ξενοδοχειακού κολοσσού, J. Willard, άνοιξε στο κέντρο της Ουάσιγκτον το 1984.

Σήμερα, η Marriott, που εδρεύει στις ΗΠΑ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο περίπου 8.700 ξενοδοχείων τα οποία εντάσσονται σε 30 κορυφαία brands, και εκτείνονται σε 139 χώρες και περιοχές.