Είναι υπέροχο να βλέπεις ισχυρά σημάδια ανάκαμψης στα ταξίδια. Υπάρχει ξεκάθαρα περιορισμένη ζήτηση. Και συγκεκριμένα, για πολυτελή ταξίδια.

Η πανδημία έχει επιταχύνει τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών και οι εύποροι ταξιδιώτες επανεκτιμούν τα ταξίδια.

Βλέπουμε τρεις βασικές τάσεις να αναδύονται:

Οι εμπειρίες έχουν προτεραιότητα έναντι των απτών, υλικών αγορών

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γίνονται πιο στοχαστικοί και σκόπιμοι. Εστιάζουν περισσότερο στην ευημερία, το περιβάλλον, ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους είναι προτεραιότητα και η εμπειρία του ταξιδιού πολυτελείας είναι πιο σημαντική για πολλούς από μια άλλη αγορά πολυτελείας.

Τα σκόπιμα ταξίδια κερδίζουν δυναμική και οι ταξιδιώτες θέλουν να επηρεάσουν θετικά τους ανθρώπους και τις κοινότητες που επισκέπτονται.

Η ευεξία είναι η νέα πολυτέλεια

Η επιθυμία για χαλάρωση οδηγεί τα ταξίδια ευεξίας. Επιδιώκοντας τη βελτίωση της ψυχικής και σωματικής ευεξίας, οι ταξιδιώτες αναδιαμορφώνουν τα σχέδια τους.

Πρόσφατη έρευνα μας λέει ότι τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες σχεδιάζουν το ταξίδι τους με στόχο την ανακούφιση από το άγχος. Υπάρχει αυξημένη ζήτηση για αργά ταξίδια. Αντί για μια φευγαλέα επίσκεψη, πολλοί ταξιδιώτες θέλουν να επιβραδύνουν και να συνδεθούν πραγματικά με το περιβάλλον τους. Πολλοί αναζητούν καταφύγια και προορισμούς εκτός πίστας για επαναφόρτιση.

Εξατομίκευση

Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι το 71% θα πλήρωνε περισσότερα για επωνυμίες και προϊόντα που επιτρέπουν την εξατομίκευση και την προσαρμογή.

Οι Gen Zs αναζητούν ψηφιοποιημένες εμπειρίες χωρίς φασαρία, απρόσκοπτα ψηφιακά ταξίδια μέσω των αναβαθμίσεων της εφαρμογών.

Το μέλλον των πολυτελών ταξιδιών θα επικεντρωθεί στην ενσυναίσθηση, τη ζεστασιά, την άκρως εξατομικευμένη, την προληπτική εξυπηρέτηση και τις συναισθηματικές συνδέσεις.

Καθώς κοιτάζουμε προς το μέλλον, η επιθυμία να ταξιδέψουμε και να εξερευνήσουμε τον κόσμο θα είναι πιο δυνατή από ποτέ και θα μας βοηθήσει όλους να ανακαλύψουμε ξανά αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή.