
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο αριθμός των υβριδικών συναντήσεων αναμένεται να διπλασιαστεί το 2021. Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία μελέτης από την Παγκόσμια Ένωση Ταξιδιωτικών Επιχειρήσεων (GBTA), την οποία διενήργησε η Cvent.
Η μελέτη, εξετάζει πώς οι εταιρείες και οι σχεδιαστές εκδηλώσεων με έδρα τις ΗΠΑ και τον Καναδά διαχειρίζονται:
- Τις εταιρικές τους συναντήσεις το επόμενο έτος.
- Τον αντίκτυπο του COVID-19 στις εκδηλώσεις τους.
- Τη χρήση τεχνολογίας για την ενίσχυση της εμπειρίας των αντιπροσώπων.
Tο 2021, η τάση κινείται προς υβριδικές συναντήσεις, οι οποίες προσφέρουν τόσο προσωπικές όσο και εικονικές εμπειρίες.
- Τρεις στους πέντε (60%) αναμένουν ότι η εταιρεία τους θα πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία υβριδική συνάντηση το 2021.
- Tα δύο τρίτα (65%) ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν περισσότερες υβριδικές συναντήσεις ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
Οι απλές συναντήσεις θα είναι πρώτες που θα ανακάμψουν
Περίπου οι μισοί (52%) αναμένουν ότι ο αριθμός των απλών προσωπικών συναντήσεων που πραγματοποίησε η εταιρεία τους -με 50 συμμετέχοντες ή λιγότερους- θα επιστρέψει στο επίπεδο προ πανδημίας μέσα σε ένα χρόνο.
Tα στελέχη C-suite διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην έγκριση αιτημάτων συναντήσεων
- Τα τρία τέταρτα (75%) δηλώνουν ότι τα στελέχη C-suite πρέπει να παίρνουν την τελική απόφαση για το αν είναι ασφαλές να γίνει μια συνάντηση ή μια εκδήλωση στο τρέχον περιβάλλον COVID-19.
- Οι μισοί λένε ότι αυτά τα στελέχη (49%) έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στην απόφαση.
- Tο 17% δηλώνει ότι το τμήμα ασφάλειας / κινδύνου της εταιρείας τους επηρεάζει περισσότερο την απόφαση.
Η τεχνολογία για την βελτίωση της εικονικής εμπειρίας
Η μεγάλη πλειοψηφία «ενδιαφέρεται» ή «πολύ ενδιαφέρεται» για την προσθήκη διαφόρων τεχνολογικών στοιχείων σε εικονικές συναντήσεις.
- Σε αυτές περιλαμβάνονται εικονικές διασκέψεις (79%).
- Εγγραφή στο διαδίκτυο (76%).
- Έρευνες συμμετεχόντων μετά την εκδήλωση (74%).
- Παρακολούθηση συμμετεχόντων / παρακολούθηση δυνητικών πελατών (70%).
- Ζωντανή ψηφοφορία (70%).
- Εφαρμογές εκδηλώσεων για κινητά (66%).
Με τα παραπάνω στοιχεία εκτιμάται πώς θα αυξηθεί η αφοσίωση και θα μεγιστοποιηθεί η απόδοση επένδυσης εικονικών συμβάντων.