Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο αριθμός των υβριδικών συναντήσεων αναμένεται να διπλασιαστεί το 2021. Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία μελέτης από την Παγκόσμια Ένωση Ταξιδιωτικών Επιχειρήσεων (GBTA), την οποία διενήργησε η Cvent.

Η μελέτη, εξετάζει πώς οι εταιρείες και οι σχεδιαστές εκδηλώσεων με έδρα τις ΗΠΑ και τον Καναδά διαχειρίζονται:

  • Τις εταιρικές τους συναντήσεις το επόμενο έτος.
  • Τον αντίκτυπο του COVID-19 στις εκδηλώσεις τους.
  • Τη χρήση τεχνολογίας για την ενίσχυση της εμπειρίας των αντιπροσώπων.

Tο 2021, η τάση κινείται προς υβριδικές συναντήσεις, οι οποίες προσφέρουν τόσο προσωπικές όσο και εικονικές εμπειρίες.

  • Τρεις στους πέντε (60%) αναμένουν ότι η εταιρεία τους θα πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία υβριδική συνάντηση το 2021.
  • Tα δύο τρίτα (65%) ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν περισσότερες υβριδικές συναντήσεις ως αποτέλεσμα της πανδημίας.

Οι απλές συναντήσεις θα είναι πρώτες που θα ανακάμψουν

Περίπου οι μισοί (52%) αναμένουν ότι ο αριθμός των απλών προσωπικών συναντήσεων που πραγματοποίησε η εταιρεία τους -με 50 συμμετέχοντες ή λιγότερους- θα επιστρέψει στο επίπεδο προ πανδημίας μέσα σε ένα χρόνο.

Tα στελέχη C-suite διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην έγκριση αιτημάτων συναντήσεων

  • Τα τρία τέταρτα (75%) δηλώνουν ότι τα στελέχη C-suite πρέπει να παίρνουν την τελική απόφαση για το αν είναι ασφαλές να γίνει μια συνάντηση ή μια εκδήλωση στο τρέχον περιβάλλον COVID-19.
  • Οι μισοί λένε ότι αυτά τα στελέχη (49%) έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στην απόφαση.
  • Tο 17% δηλώνει ότι το τμήμα ασφάλειας / κινδύνου της εταιρείας τους επηρεάζει περισσότερο την απόφαση.

Η τεχνολογία για την βελτίωση της εικονικής εμπειρίας

Η μεγάλη πλειοψηφία «ενδιαφέρεται» ή «πολύ ενδιαφέρεται» για την προσθήκη διαφόρων τεχνολογικών στοιχείων σε εικονικές συναντήσεις.

  • Σε αυτές περιλαμβάνονται εικονικές διασκέψεις (79%).
  • Εγγραφή στο διαδίκτυο (76%).
  • Έρευνες συμμετεχόντων μετά την εκδήλωση (74%).
  • Παρακολούθηση συμμετεχόντων / παρακολούθηση δυνητικών πελατών (70%).
  • Ζωντανή ψηφοφορία (70%).
  • Εφαρμογές εκδηλώσεων για κινητά (66%).

Με τα παραπάνω στοιχεία εκτιμάται πώς θα αυξηθεί η αφοσίωση και θα μεγιστοποιηθεί η  απόδοση επένδυσης εικονικών συμβάντων.