Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ταξιδιωτική βιομηχανία στις ΗΠΑ έχει υιοθετήσει -με προτεραιότητα- την προσέγγιση σε τουρίστες στο κινητό. Και οι ταξιδιώτες ανταποκρίνονται.
Οι Αμερικανοί δεν αποχωρίζονται το smartphone τους στο ταξίδι, σύμφωνα με έρευνα του Passport Photo Online σχετικά με τη χρήση στις διακοπές.
Smartphone το ν.1 αξεσουάρ στο ταξίδι
- Το 75% θεωρεί το smartphone το ν.1 αξεσουάρ ταξιδιού.
- Οι περισσότεροι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ (71%) ελέγχουν τα κινητά τους τηλέφωνα κατά μέσο όρο μεταξύ 2-5 φορές την ώρα.
- Το 10% ρίχνει μια ματιά 10+ φορές την ώρα, που μεταφράζεται σε πάνω από 160 φορές την ημέρα.
Το 84% αισθάνεται άνετα ή πολύ άνετα με το smartphone στο ταξίδι, ποσοστό αυξημένο 36% σε σύγκριση με το 2018. Αυτό δείχνει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει ασπαστεί περαιτέρω την προσέγγιση με την κινητή συσκευή, διευκολύνοντας τους τουρίστες να οργανώσουν καλύτερα ολόκληρο το ταξίδι τους.
Το 97% χρησιμοποίησε smartphone στις πιο πρόσφατες διακοπές του.
Γενιές ταξιδιωτών και χρήση smartphone στο ταξίδι
- Gen Z (25 ή νεότεροι): 99%
- Millennials (26–38): 97%
- Gen X (39–54): 98%
- Baby Boomers (55 και άνω): 93%
Οι ακόλουθοι σε social media
Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες (89%) ελέγχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στις διακοπές τους.
Το 55% περνά από 30 έως 120 λεπτά καθημερινά στα social media.
Είναι ενδιαφέρον ότι σχεδόν οι μισοί (46%) χρησιμοποιούν το smartphone τους για να ζηλέψουν με την ταξιδιωτική τους εμπειρία, οι ακόλουθοι τους στα social media.
Ωστόσο το 58% παραδέχτηκε πως η συχνή έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρέασε αρνητικά τις πιο πρόσφατες διακοπές τους.