Είτε σε διακοπές είτε σε επαγγελματικό ταξίδι, αυτό που είναι σημαντικό για τους επισκέπτες σε ένα ξενοδοχείο είναι ένα καθαρό μπάνιο  στο δωμάτιο. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Kaldewei.
Το γεγονός ότι το πιο σημαντικό κριτήριο για την ικανοποίηση των επισκεπτών είναι το δωμάτιο, όπου οι επισκέπτες του ξενοδοχείου περνούν κατά μέσο όρο μόνο 6 με 30 λεπτά την ημέρα, μπορεί να φαίνεται περίεργο. Αλλά τα αποτελέσματα της έρευνας καθιστούν σαφές ότι το μπάνιο είναι η βάση της επιτυχίας ενός ξενοδοχείου.

To πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ενός ξενοδοχείου

  • Καθαρό μπάνιο 62%
  • Μεγάλο, άνετο κρεβάτι 26%
  • Εξοπλισμός δωματίου 12%

Αν οι πελάτες του ξενοδοχείου είναι ικανοποιημένοι με το μπάνιο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επιστρέψουν. Και είναι σίγουρο ότι θα συστήσουν το ξενοδοχείο μέσω των πλατφορμών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

  • “Πολύ ενοχλητικό” ή “αρκετά ενοχλητικό” είναι το κακά καθαρισμένο μπάνιο για το 99%, των επισκεπτών.
  • Το 95% δήλωσε ότι αν η μπανιέρα είναι βρόμικη ή με μούχλα, δεν θα ξανακάνει κράτηση στο ξενοδοχείο.
  • Τα κακά σχόλια για το μπάνιο του ξενοδοχείου έχει αποτρέψει το 36% να κάνει κράτηση.
  • Χειρότερη βαθμολογία σε ξενοδοχείο στο διαδίκτυο λόγω ελαττωμάτων στο μπάνιο, έχει δώσει το 21%.

Παρόλο που το μπάνιο είναι τόσο σημαντικό για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου, φαίνεται να του μην δίνεται η πρέπουσα σημασία.

  • Το 51% έχει αντιμετωπίσει μούχλα στο μπάνιο.
  • Το 49% έχει αντιμετωπίσει με ανεπαρκώς καθαρισμένα μπάνια κατά τη διάρκεια της παραμονής του.

Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου έχουν επίσης συνειδητοποιήσει περισσότερο το ζήτημα της βιωσιμότητας, ακόμα και σε αυτό το ιδιαίτερο σημείο του δωματίου τους.
Οι μισοί από τους ερωτηθέντες θέλουν στο δωμάτιο και ιδιαίτερα στο μπάνιο φυσικά, ανακυκλώσιμα υλικά. Και σύμφωνα με την έρευνα το 62% είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα χρήματα για ένα δωμάτιο με βιώσιμες πρακτικές.