Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά από δύο χρόνια ακυρωμένων ταξιδιών και διακοπών που αναβάλλονταν συνεχώς, ο Αμερικανός ταξιδιώτης θέλει να αδειάσει το πορτοφόλι του και να ξοδέψει πολλά στην επόμενη απόδραση του.

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Expedia Group οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα είναι πιο γενναιόδωροι το 2022 με τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους. Τα ταξίδια τους φέτος είναι πιο πλούσια και αξέχαστα.

Ποιο είναι το προφίλ του Αμερικανού ταξιδιώτη

Πάνω από το 60% είναι πιο πρόθυμο να περιποιηθεί τον εαυτό του στο επόμενο ταξίδι του σε σύγκριση με πριν από την πανδημία. Αυτό σημαίνει ότι:

  • 32% θα επισκεφθεί προορισμούς με λίστα bucket.
  • 16% προχωρά σε αναβάθμιση δωματίων ή πτήσεων.
  • 15% θα απολαύσει πολυτελείς εμπειρίες στις διακοπές.

Ταξίδι για αυτοφροντίδα

Δεδομένων των όσων ζήσαμε τα τελευταία δύο χρόνια, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ αναζητούν το ταξίδι ως μια μορφή αυτοφροντίδας και ως τρόπο να δώσουν προτεραιότητα στην ψυχική τους υγεία.

Σχεδόν οκτώ στους 10 ταξιδιώτες στις ΗΠΑ πιστεύουν ότι οι διακοπές είναι σημαντικές για τη συνολική υγεία και ευημερία τους.
Αυτό είναι παρόμοιο εύρημα με τα πρόσφατα δεδομένα της Vrbo, τα οποία δείχνουν ότι περισσότερο από το 80% των οικογενειακών ταξιδιωτών εκτιμούν περισσότερο τον χρόνο των διακοπών.

Ακόμα και ο προγραμματισμός του ταξιδιού μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα.

Σχεδόν το 75% των Αμερικανών ανέφεραν ότι ήταν “εξαιρετικά” “ή πολύ χαρούμενοι” σχεδιάζοντας τις επόμενες διακοπές τους.

Ταξιδεύοντας έξω από τις ζώνες άνεσης και αναζητώντας συναρπαστικές εμπειρίες

Ένα από τα πολλά πράγματα που μάθαμε από την πανδημία για τους ταξιδιώτες, είναι ότι οι νέες εμπειρίες έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντικές.

Βλέπουμε ότι οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ταρακουνήσουν τα πράγματα. Και να ταξιδέψουν έξω από τις ζώνες άνεσης τους για να γνωρίσουν τους προορισμούς με νέους τρόπους.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Ομίλου Expedia, το 41% ​​των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ αισθάνεται ενθουσιασμένο αναζητώντας νέες και συναρπαστικές εμπειρίες στα ταξίδια.
Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ έχουν μια ανανεωμένη περιέργεια να μάθουν και να γνωρίσουν τον κόσμο.

Από τη δοκιμή φαγητού που δεν έχουν φάει ποτέ στο παρελθόν (40%), και τον πειραματισμό με τοπικές λιχουδιές (31%), μέχρι να παρακολουθήσουν μια τοπική μουσική εκδήλωση (14%) και να αναζητήσουν εμπειρίες και προορισμούς εκτός ζώνης άνεσης (23%).