Οι ταξιδιώτες πολυτελείας αποτελούν ένα ιδιαίτερο κομμάτι καθώς αποφέρουν υψηλά έσοδα στον τουρισμό της Αμερικής, αντιπροσωπεύοντας το 27% του αμερικανικού ταξιδιωτικού πληθυσμού.

Όπως θα περίμενε κανείς, αυτή η ομάδα είναι κορυφαία όσον αφορά τον οικονομικό αντίκτυπο του τουρισμού. Η φθινοπωρινή έκδοση του The State of the American Traveler εξετάζει το προφίλ του Αμερικανού πολυτελούς ταξιδιώτη αναλύοντας την ταξιδιωτική του συμπεριφορά.

Ο μέσος ταξιδιώτης πολυτελείας θα ξοδέψει 6.260 $ για τα ταξίδια αναψυχής του τους επόμενους 12 μήνες—2 χιλιάδες $ περισσότερα από τον τυπικό Αμερικανό ταξιδιώτη.

Ποιο είναι το προφίλ τους

Δημογραφικά, οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι άνδρες και κάπως μεγαλύτεροι σε ηλικία από άλλα τμήματα ταξιδιωτών. Είναι πιο πιθανό να είναι γονείς μικρών παιδιών και πιο μορφωμένοι.

Παρά το γεγονός ότι έχουν όντως υψηλότερα οικογενειακά εισοδήματα σε σύγκριση με άλλους ταξιδιώτες, ορισμένοι από αυτούς τους ταξιδιώτες δεν έχουν ακόμη επιτύχει το εξαψήφιο όριο εισοδήματος των νοικοκυριών, αλλά εξακολουθούν να επιλέγουν να ξοδεύουν το διακριτικό τους εισόδημα σε εμπειρίες πολυτέλειας στα ταξίδια.

  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πιο οικολογικοί σε σύγκριση με άλλα τμήματα ταξιδιωτών.
  • Είναι πιο πιθανό να κάνουν μια προσπάθεια να υποστηρίξουν τις μειονοτικές επιχειρήσεις όταν ταξιδεύουν.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας έχουν 3 φορές περισσότερες πιθανότητες από άλλους ταξιδιώτες να θέλουν να μπορούν να πληρώνουν για ταξιδιωτικές υπηρεσίες με κρυπτονόμισμα.
  • Είναι πολύ λιγότερο πιθανό να προτιμούν οδικά ταξίδια σε σύγκριση με άλλους ταξιδιώτες – αντί να προτιμούν αεροπορικά. Είναι επίσης πολύ πιο πιθανό να είναι ταξιδιώτες κρουαζιέρας σε σύγκριση με άλλους ταξιδιώτες.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πιο πιθανό να καταναλώνουν κάνναβη σε σύγκριση με άλλους ταξιδιώτες.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας λατρεύουν τα iPhone τους.
  • Είναι ο τύπος που ταξιδεύει εκεί έξω—η πλειονότητα αυτών των ταξιδιωτών περιγράφει τον εαυτό τους ως με «δραστήριες και ενεργητικές», «εξωστρεφείς και κοινωνικές» και «κυρίαρχες» προσωπικότητες.
  • Είναι πιο πιστοί στα προγράμματα επιβράβευσης. Το ένα τρίτο (33%) χρησιμοποίησε/εξαργύρωσε ταξιδιωτικές ανταμοιβές ή πόντους στο πιο πρόσφατο ολονύκτιο ταξίδι του.
  • Αυτό το ταξιδιωτικό τμήμα παρουσιάζει την υψηλότερη προτεραιότητα και δέσμευση για ταξίδια—τόσο οικονομικά όσο και συναισθηματικά.
  • Η Καλιφόρνια και η Νέα Υόρκη καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στη λίστα προορισμών τους.
  • Για τους ταξιδιώτες πολυτελείας, το Φαγητό/Κουζίνα είναι ένα κορυφαίο κίνητρο προορισμού.
  • Το 32% των Luxury Travelers χρησιμοποίησαν έναν επίσημο ιστότοπο προορισμού για να προγραμματίσουν ταξίδια τον τελευταίο χρόνο.
  • Οι ταξιδιώτες πολυτελείας προωθούν την τεχνολογία: το 30% δηλώνει ότι είναι πλήρως ενημερωμένο για τις πιο πρόσφατες ταξιδιωτικές τεχνολογίες.
  • Στην πραγματικότητα, το 61% των ταξιδιωτών πολυτελείας λέει αυτή τη στιγμή ότι θα τους ενδιέφερε να χρησιμοποιήσουν το metaverse ως τρόπο να αντλήσουν ταξιδιωτική έμπνευση.