Σύνταξη: tourismtoday.gr

Επτά στους 10 Αμερικανούς σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους 12 μήνες. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της MMGY Travel Intelligence, σχετικά με το προφίλ ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ.
Αν και εξακολουθεί να είναι ισχυρή πλειονότητα (70%), το ποσοστό είναι στο -73% από τον Οκτώβριο. Επίσης, σημαντική είναι η πτώση του από το 86%, ένα χρόνο πριν.

Αυξάνεται ο προγραμματισμός για ταξίδια

Παρά τη μείωση του ποσοστού των Αμερικανών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες, συνεχίζουν να αυξάνονται:

  • Ο προβλεπόμενος αριθμός ταξιδιών είναι 4,2 ταξίδια, από 3,9 τον Φεβρουάριο του 2022.
  • Οι προθέσεις δαπανών είναι 4.339 δολάρια, από 2.581 δολάρια πέρυσι τον Φεβρουάριο.

Ένα άλλο θετικό στοιχείο είναι ότι το ενδιαφέρον για τα διεθνή ταξίδια είναι σε ανοδική πορεία.
Σύμφωνα με τη μελέτη, 8 στους 10 ταξιδιώτες αναψυχής ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τα επόμενα δύο χρόνια. Το ποσοστό είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το 73% τον Φεβρουάριο του 2022.

Ποιο είναι το προφίλ του Αμερικανού ταξιδιώτη

  • Το 70% των ταξιδιωτών αναψυχής που θα κάνει διακοπές τους επόμενους έξι μήνες επιλέγει για διαμονή ξενοδοχείο/θέρετρο (από 60% τον Φεβρουάριο του 2022).
  • Τα πρότυπα καθαριότητας είναι ακόμα μεταξύ στα κορυφαία χαρακτηριστικά που αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν επιλέγουν καταλύματα.
  • 6 στους 10 ταξιδιώτες αναψυχής είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα σε παρόχους με περιβαλλοντική ευθύνη. Το ποσοστό, είναι σχετικά αμετάβλητο από 62% πέρυσι.
  • Οι νεότερες γενιές είναι πιο πρόθυμες να βάλουν “βαθιά το χέρι στην τσέπη” σε σχέση με τις παλαιότερες, για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση βιωσιμότητας.
  • Οι παλαιότερες γενιές είναι πρόθυμες να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές για το περιβάλλον, εάν αυτό δεν αυξάνει το κόστος. Για παράδειγμα μπορεί να ταξιδέψουν εκτός εποχής ή να μην χρησιμοποιούν πλαστικά στα ταξίδια.
  • Για ταξιδιωτικές ιδέες και έμπνευση, οι τουρίστες από τις ΗΠΑ αναζητούν περισσότερες πηγές από ό,τι το 2022. Αυξημένη είναι η χρήση ιστότοπων με κριτικές, ηλεκτρονικών οδηγών, ιστοτόπων προορισμών και άλλων ταξιδιωτικών μέσων.