Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το προφίλ του εύπορου Αμερικανού ταξιδιώτη, αποκαλύπτει μελέτη του MMGY Travel Intelligence, την οποία παρουσίασε ο Chris Davidson, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του σε σεμινάριο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων ΗΠΑ (USTOA).

Όπως είπε, «υπάρχει μια ομάδα εύπορων πελατών που είναι έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα για ταξίδια. Αλλά τα ταξίδια που επιλέγουν αντικατοπτρίζουν και τις δικές τους αξίες».

Το ετήσιο Πορτρέτο Αμερικανού ταξιδιώτη (POAT) του MMGY διαπίστωσε ότι για πολλούς ταξιδιώτες οι προορισμοί που επιλέγουν και το πώς ταξιδεύουν λέει κάτι για αυτούς ως άτομα.

Ταξιδιώτες με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα 125.000 δολάρια ή περισσότερο επέλεξαν την επιλογή «Περιβαλλοντική συνείδηση». Αυτή η ομάδα ονομάστηκε «οικολογικά εύπορη».

  • Ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι 50 ετών.
  • Θα κάνουν κάτι λιγότερο από πέντε ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες σε σύγκριση με 3,8 ταξίδια για άλλους ταξιδιώτες.
  • Θα ξοδέψουν 6.270 δολάρια στα ταξίδια τους.
  • Μόνο 1 στους 3 θεωρεί τον εαυτό του ταξιδιώτη πολυτελείας.

Ενώ αυτοί οι ταξιδιώτες θεωρούν τους εαυτούς τους τολμηρούς, στις λίστες τους υπάρχουν και άλλες επιθυμητές δραστηριότητες. Στην κορυφή είναι η επίσκεψη ενός μουσείου, ενός κρατικού ή εθνικού πάρκου και ιστορικών τοποθεσιών.

Οι πιο περιπετειώδεις επιλογές όπως η πεζοπορία και η ποδηλασία είναι σημαντικές, αυτές βρίσκονται πιο κάτω στη λίστα. Αυτοχαρακτηρίζονται ως καλοφαγάδες, λάτρεις των κατοικίδιων, της παραλίας και 4 στους 10 θεωρούν τους εαυτούς τους κυνηγούς ευκαιριών.
Επίσης, είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο στους ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη.

  • 6 στους 10, είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο στους ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη.
  • 4 στους 10 μπορεί περιμένουν ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι, αντανακλούν αυτήν την προσέγγιση χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν κάποιο ασφάλιστρο.