Ποσοστό 69% των μουσουλμάνων Gen Z καταναλωτών αναζητά ενεργά να ταξιδέψει και σχεδιάζει να κάνει δύο ή περισσότερα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες. Αυτό προέκυψε από την πρόσφατη έκθεση Mastercard-CrescentRating Muslim Gen Z: The Next Generation of Travelers.

Παράλληλα, το 32% θέλει να μείνει στους προορισμούς που θα επιλέξει μεταξύ μίας και δύο εβδομάδων.

Τα δύο τρίτα αναζητούν να περιπλανηθούν στον πολιτισμό του προορισμού τους, ενώ οι εκδρομές στη φύση έχουν εξίσου υψηλή προτεραιότητα με τις πιο συμβατικές αναζητήσεις αναψυχής, όπως ψώνια και εκδηλώσεις.

Το 32% πληρώνει για τα ταξίδια από την τσέπη τους σε αντίθεση με το 16% που βασίζεται αποκλειστικά στους γονείς τους.

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (45%) αυτοπροσδιορίζονται ως λάτρεις του περιβάλλοντος.

Περίπου το ένα τρίτο είναι πρόθυμοι να ελαχιστοποιήσουν τις πτήσεις, ενώ το 11% θα πληρώσει για αντισταθμίσεις άνθρακα και το 14% θα κάνει διακοπές πιο κοντά στο σπίτι για να αποφύγει τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Οι Muslim Gen Z ταξιδιώτες είναι γνωστοί ως σκόπιμοι δαπανητές, καθώς το 77% είναι πρόθυμο να δαπανήσει περισσότερα σε βιώσιμες πρακτικές όπως η μείωση των αεροπορικών ταξιδιών, η συμμετοχή στον εθελοντισμό (ή εθελοντικός τουρισμός) και η υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων.

Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής στο εξωτερικό, το 73% είναι πιο διατεθειμένο να χρησιμοποιήσει χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ενώ το 57% προτιμά να χρησιμοποιεί μετρητά.

Οι Μουσουλμάνες Gen Z ταξιδιώτες εμφανίστηκαν επίσης στη μελέτη ως σημαντικοί υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, με πάνω από το 70% να συμμετέχουν σε μεγάλο βαθμό στον προγραμματισμό οικογενειακών ταξιδιών.

Σχεδόν το 70% προτιμά πολιτιστικές δραστηριότητες, όπως η εμπειρία της τοπικής παράδοσης, της κληρονομιάς και της κουζίνας. Επιπλέον, το 63% αναζητά ευκαιρίες να μάθει κάτι νέο στα ταξίδια του. Είναι επίσης κινητήριες δυνάμεις για την αλλαγή, με το 76% να δηλώνει ότι οι κοινωνικοί λόγοι είναι σημαντικοί στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Ποιες ταξιδιωτικές υπηρεσίες εμπιστεύονται

Οι υπηρεσίες που βασίζονται σε προγράμματα αφοσίωσης πελατών είναι επίσης σημαντικές για τους μουσουλμάνους ταξιδιώτες, με τις υπηρεσίες φαγητού Halal, τις εγκαταστάσεις προσευχής και τις τουαλέτες με συσκευές νερού να θεωρούνται ως παράγοντες «ανάγκης» όταν εξετάζουν προορισμούς.