Με ένα σχέδιο δέκα σημείων, ο Όμιλος TUI θέλει να ορίσει ένα πλαίσιο για το άνοιγμα των ξενοδοχείων. Το κύριο επίκεντρο είναι τα πρότυπα υγιεινής για τις δικές του μάρκες, όπως το TUI Blue και τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το σχέδιο περιλαμβάνει οργάνωση, σχεδιασμό χωρητικότητας και μέτρα υγιεινής, καθώς και εντατική εκπαίδευση των εργαζομένων.

Τα νέα πρότυπα δεν θα εισαχθούν μόνο για τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων της εταιρείας όπως TUI Blue, Robinson ή Magic Life, αλλά θα διατεθούν επίσης στους συνεργάτες του Ομίλου και στους ξενοδόχους συμβολαίων, ανακοίνωσε το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της TUI και υπεύθυνος για τη συγκέντρωση προϊόντων και εμπειριών διακοπών του Ομίλου, κ. Σεμπάστιαν Έμπελ.

Τα πρότυπα του ξενοδοχείου αποτελούν μέρος ενός πιο ολοκληρωμένου πακέτου μέτρων, με το οποίο λαμβάνονται υπόψη όλα τα στοιχεία εξυπηρέτησης ενός ταξιδιωτικού πράκτορα, από μια επίσκεψη στο ταξιδιωτικό πρακτορείο έως την πτήση και τη μεταφορά στο ξενοδοχείο, εκδρομές στο χώρο του ξενοδοχείου ή κρουαζιέρες.

“Οι έρευνες από τους πελάτες μας δείχνουν σαφώς ότι η ασφάλεια και η υγιεινή είναι πρωταρχικής σημασίας στην περίοδο μετά την πανδημία. Με τη διαχείριση υγείας και ασφάλειας σε ολόκληρη την ομάδα, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι τα ξενοδοχεία μας ανταποκρίνονται στις υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών και παρέχουν τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία από λοιμώξεις σε αυτές τις ασυνήθιστες στιγμές”, δήλωσε o κ. Έμπελ.

Οι δικές του μάρκες ξενοδοχείων περιλαμβάνουν πάνω από 400 θέρετρα.

Τα σημεία του σχεδίου λεπτομερώς

Check-in: Οι παραθεριστές μπορούν να κάνουν check in online σε πολλά ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο του ξενοδοχείου ή το smartphone τους. Το check-in είναι επομένως σε μεγάλο βαθμό ανέπαφο.

Απόσταση: Όλοι οι υπάλληλοι στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, όπως στα εστιατόρια, στους διαδρόμους ή στα γυμναστήρια, είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν απόσταση 1,50 έως 2,00 μέτρα μεταξύ τους και από τους επισκέπτες. Για παράδειγμα, τα τραπέζια στο εστιατόριο καθαρίζονται μόνο όταν ο επισκέπτης δεν είναι στο τραπέζι.

Προγραμματισμός προσωπικού: Οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου εργάζονται σε σταθερές ομάδες για να μπορούν να ιχνηλατηθούν οι επαφές τους σε περίπτωση κρούσματος.

Εστιατόρια: Η χωρητικότητα στα εστιατόρια του ξενοδοχείου μειώνεται σημαντικά. Τα τραπέζια στήνονται με ελάχιστη απόσταση 1,50 μέτρων. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των επισκεπτών στο εστιατόριο.

Προκειμένου να προσφέρουν σε όλους τους επισκέπτες επαρκή χώρο, οι ώρες λειτουργίας των εστιατορίων και άλλων προσφορών ξενοδοχείων διευρύνονται.

Ψυχαγωγία / δραστηριότητες: Πραγματοποιούνται μόνο εκδηλώσεις, αθλητικές και ψυχαγωγικές προσφορές με μικρό αριθμό συμμετεχόντων και χωρίς στενή επαφή. Για παράδειγμα, γκολφ ή τένις μπορούν να γίνουν, αλλά όχι ένα τουρνουά ποδοσφαίρου. Η προσφορά σπα θα προσαρμοστεί και η φροντίδα των παιδιών θα εναρμονιστεί με νέα πρότυπα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προορισμών και των χωρών προέλευσης.

Απολύμανση: Ο αριθμός των συσκευών απολύμανσης στο ξενοδοχείο αυξάνεται σημαντικά, έτσι ώστε οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι να μπορούν να απολυμάνουν τα χέρια τους σε όλα τα σημαντικά σημεία επαφής. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, όλα τα μέρη όπου προσφέρονται τρόφιμα και ποτά, αθλητικές εγκαταστάσεις και τους χώρους των σαλονιών.

Καθαριότητα: Όλα τα δωμάτια καθαρίζονται πριν από την άφιξη νέων επισκεπτών με ειδικά καθαριστικά που εξαλείφουν τον Covid 19. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στον καθαρισμό χώρων στο μπάνιο, κομοδίνα ή συσκευές για καθημερινές ανάγκες, όπως το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης.

Αυτοεξυπηρέτηση: Όπου είναι δυνατόν, οι εργαζόμενοι σερβίρουν γεύματα και ποτά στους επισκέπτες και φορούν πάντα προστατευτικές μάσκες. Προσφορές σελφ σέρβις, όπως οι μπουφέδες, χρησιμοποιούνται λιγότερο ή και καθόλου.

Εκπαίδευση: Η TUI έχει εκπαιδεύσει όλους τους υπαλλήλους στα δικά της ξενοδοχεία. Τα πρώτα έγγραφα θα πρέπει να είναι διαθέσιμα αυτήν την εβδομάδα, σύμφωνα με τον όμιλο.

Τι γίνεται με τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία

Τα μέτρα θα εισαχθούν επιπλέον των νομικών κανονισμών των αντίστοιχων χωρών διακοπών.

Προκειμένου να εγγυηθεί ένα εξίσου υψηλό επίπεδο ασφάλειας στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία που δεν διαχειρίζεται η TUI, ο όμιλος, μαζί με την εταιρεία συμβούλων υγιεινής και ασφάλειας Cristal International Standards, ξεκίνησε επίσης ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και δοκιμών για αυτά.

Αυτό περιλαμβάνει έγγραφα εκπαίδευσης, διαδικτυακά σεμινάρια, λίστες ελέγχου, πληροφορίες πελατών και διατίθεται στους διαχειριστές του ξενοδοχείου εγκαίρως ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα.