Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Trivago αποκαλύπτει πιο μοντέλο τιμολόγησης ψηφιακού μάρκετινγκ ταιριάζει στο ξενοδοχείο σας.
Αναλύει τα δύο συνηθέστερα μοντέλα, τα CPC και CPA. Για να δείξει πιο από τα δύο μπορεί να είναι ιδανική επιλογή για απευθείας κρατήσεις, με βάση τον τύπο του ξενοδοχείου σας.
Τα καταλύματα όλων των μεγεθών αναζητούν την προσοχή και τις κρατήσεις των ταξιδιωτών. Σύμφωνα με την Trivago μια αποτελεσματική προσέγγιση μάρκετινγκ είναι το κλειδί που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στον κλάδο.
Εξισορρόπηση της διανομής
Οι απευθείας κρατήσεις είναι σημαντικές για την επιχείρηση σας. Όταν αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις για το κατάλυμα σας, δημιουργείτε μια πιο υγιή ισορροπία μεταξύ άμεσων και έμμεσων καναλιών διανομής.
Γιατί είναι σημαντική αυτή η μίξη; Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν απευθείας κρατήσεις με εσάς, τόσο λιγότερο βασίζεστε στις κρατήσεις μέσω τρίτων. Ως αποτέλεσμα, μειώνετε το κόστος διαμονής.
Για να απολαύσετε μια εξισορροπημένη μίξη, υπάρχει ένας σημαντικός παράγοντας που δεν πρέπει να παραβλέπουν οι ξενοδόχοι.
Η εμπειρία πελάτη ξεκινά στο ίντερνετ και η δική σας πρέπει να είναι τέλεια ενσωματωμένη στα σημεία επαφής, εκεί όπου οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με το κατάλυμα σας.
Από τη στιγμή που οι ταξιδιώτες επιθυμούν μια ομαλή και βολική διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείων, θα ανατρέξουν σε μια μηχανή metasearch ξενοδοχείων. Με στόχο να συγκρίνουν εκατοντάδες προσφορές ξενοδοχείων που διαφημίζονται σε διάφορα είδη ιστοσελίδων κρατήσεων προκειμένου να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο.
Ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες επιλογές καμπάνιας
Η εποχικότητα, οι τάσεις βιομηχανίας, οι κατηγορίες ταξιδιωτών (και οι συνήθειες κράτησης τους) μπορούν εύκολα να επηρεάσουν τις πρωτοβουλίες ψηφιακού μάρκετινγκ σας.
Για αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό να έχετε ευελιξία και επιλογές κατά τη δημιουργία και διαχείριση καμπανιών ψηφιακού μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το Rate Connect παρέχει τρεις τύπους καμπάνιας:
- Πληρωμή ανά κλικ
- Πληρωμή ανά κράτηση
- Πληρωμή ανά διαμονή
Όταν επιλέγετε την πληρωμή ανά κλικ, η οποία ακολουθεί το μοντέλο CPC, ορίζετε έναν μηνιαίο προϋπολογισμό που είναι κατάλληλος για εσάς. Και πληρώνετε μόνο για τα κλικ των ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα σας.
Με την πληρωμή ανά κράτηση, η οποία βασίζεται στο μοντέλο CPA, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα διαθέσιμα ποσοστά προμήθειας. Και να πληρώνετε αυτό το σταθερό ποσοστό επί της αξίας κάθε απευθείας κράτησης που λαμβάνετε.
Ο τύπος καμπάνιας με πληρωμή ανά διαμονή είναι επίσης μοντέλο CPA. Το ποσοστό προμήθειας που επιλέγετε χρεώνεται επί των απευθείας κρατήσεων των πελατών, μόνο μετά την ολοκλήρωση της διαμονής τους.
Από τη στιγμή που κάθε κατάλυμα είναι μοναδικό, είναι κατανοητό ότι οι ξενοδόχοι επιθυμούν έναν τύπο καμπάνιας που εναρμονίζεται με τις ανάγκες και τους στόχους, τους προϋπολογισμούς και τις δαπάνες τους.
Για δείτε γιατί ένα κατάλυμα μπορεί να προτιμήσει έναν τύπο καμπάνιας από έναν άλλο, χρειάζεται μια ματιά στο σημείο πώλησης που προσφέρει ο κάθε τύπος. Πώς; Η Trivago σας δείχνει τον τρόπο.
Μια πρακτική προσέγγιση με το CPC
Ένα χαρακτηριστικό που κάνει την πληρωμή ανά κλικ ελκυστική, είναι ο ενεργός ρόλος που μπορούν να αναλάβουν οι ξενοδόχοι για να επηρεάσουν την προβολή των τιμών της ιστοσελίδας τους, στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Για παράδειγμα, έστω ότι ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την πληρότητα τα σαββατοκύριακα. Θα μπορούσατε να δαπανήσετε ένα μεγαλύτερο μέρος του μηνιαίου προϋπολογισμού Rate Connect για να αυξήσετε σημαντικά την προβολή σας για περισσότερα κλικ και επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.
Όταν είστε ευχαριστημένοι με την πληρότητα και δε σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η προβολή, μπορείτε να προσαρμόσετε την υποβολή προσφορών σε ένα μέτριο επίπεδο.
Αν έχετε ένα μεσαίου μεγέθους ξενοδοχείο ή μια μικρή ανεξάρτητη αλυσίδα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι η καμπάνια πληρωμής ανά κλικ είναι ιδανική για εσάς.
Στοχεύστε στους σωστούς ταξιδιώτες στις αγορές υψηλής καταναλωτικής δυνατότητας. Ταυτόχρονα παρουσιάστε ένα πλήρες και ελκυστικό προφίλ. Έτσι θα δείτε υψηλότερο ποσοστό κλικαρίσματος στην ιστοσελίδα σας.
Στη συνέχεια, μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα ικανοποιητική και σε κινητές συσκευές, είναι εξίσου σημαντική με μια καλή μηχανή κρατήσεων. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζετε ότι οι μελλοντικοί πελάτες σας μπορούν να κάνουν κρατήσεις με ευκολία.
Συνυπολογίζοντας όλους αυτούς τους παράγοντες, μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής κρατήσεων. Και ταυτόχρονα να μειώσετε σταδιακά το κόστος ανά κράτηση με κάθε απευθείας κράτηση που λαμβάνετε.
Πώς να υπολογίσετε το CPC σας
Συνολική μηνιαία δαπάνη
÷
Πλήθος κλικ στις προωθημένες τιμές της ιστοσελίδας σας
Με το CPA μπορείτε να ακολουθήσετε τον δρόμο με το ελάχιστο ή το μηδενικό ρίσκο
Η λύση CPA προσφέρει διπλό όφελος: Μπορείτε να προωθήσετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας με μικρό ή μηδενικό οικονομικό ρίσκο, ενώ ταυτόχρονα είστε ενεργοί στο ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς να χρειαστεί να αντιμετωπίσετε υπερβολικές διαδικαστικές λεπτομέρειες.
Ένα ξενοδοχείο με σχετικά χαμηλό ποσοστό ακυρώσεων και μεγαλύτερης διάρκειας διαμονές μπορεί να διαπιστώσει ότι η πληρωμή ανά κράτηση είναι η καλύτερη επιλογή.
Αν ένα ξενοδοχείο παρουσιάζει ποσοστό ακυρώσεων άνω του μέσου όρου και διάρκειες διαμονής μίας ή δύο διανυκτερεύσεων, η πληρωμή ανά διαμονή θα πρέπει να είναι η προτιμώμενη επιλογή.
Καθώς ο κλάδος των ταξιδιών απομακρύνεται σταδιακά από την εποχή της πανδημίας, η καμπάνια πληρωμής ανά διαμονή μοιάζει ακόμη πιο ελκυστική.
Αυτή η προσέγγιση χωρίς κίνδυνο παρέχει στους ξενοδόχους τη δυνατότητα να επιδιώξουν την προσέλκυση απευθείας κρατήσεων ταξιδιωτών. Και ταυτόχρονα, να ελαχιστοποιήσουν το κόστος.
Αν χρησιμοποιήσετε την πληρωμή ανά κράτηση ή την πληρωμή ανά διαμονή, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα διαθέσιμα ποσοστά προμήθειας.
Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό προμήθειας, τόσο καλύτερη προβολή έχουν οι τιμές σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.