Η ψηφιακή τεχνολογία έχει αλλάξει εντελώς την τουριστική βιομηχανία. Παρόλα αυτά, μόνο το 25% των τουριστικών επιχειρήσεων επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Αυτό προέκυψε από έρευνα της πλατφόρμας πληρωμών Adyen. Η εταιρεία  πραγματοποίησε συνεντεύξεις σε 454 υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στον τομέα του τουρισμού και 5.950 καταναλωτές σε 12 χώρες στον κόσμο.

Ακόμα χειρότερα, μόνο το 12% των εταιρειών του κλάδου θεωρούν ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ψηφιακών τεχνολογιών.

Αντίθετα οι Booking, Airbnb και Google επενδύουν δισεκατομμύρια σε καινοτομία και συλλογή δεδομένων.

Πλέον, η τεχνολογία έχει ωριμάσει και ο μετασχηματισμός μπορεί να γίνει με χαμηλότερο κόστος. Το σημαντικότερο είναι όχι να κάνουν μια στροφή 180 μοιρών, αλλά να πραγματοποιήσουν στη δημιουργία μιας πολυκαναλικής και σε πολλά επίπεδα εμπειρίας αγορών για τους πελάτες τους.

Τέλος, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μια καλή εναλλακτική λύση, καθώς με την εξατομίκευση βελτιώνεται η αφοσίωση των πελατών.