Μετά από ένα χρόνο εξοικονόμησης χρημάτων, οι ταξιδιώτες εξέφρασαν την προθυμία να ξοδέψουν για μια υπέροχη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Oracle σε 4.467 παγκόσμιους καταναλωτές.

Οι κορυφαίες υπηρεσίες στις οποίες ενδιαφέρονται να αγοράσουν από ένα ξενοδοχείο είναι οι εξής:

  • φαγητό από εστιατόριο του ξενοδοχείου (92%).
  • ποτά από μπαρ ξενοδοχείου (82%).
  • παραλαβή φαγητού ή παράδοση (83%).
  • περιοδεία ή δραστηριότητα (79%).
  • εισιτήρια για εκδήλωση (68%).
  • παρατεταμένη διαμονή (77%).
  • υπηρεσίες ευεξίας ή φυσικής αποκατάστασης (63%).
  • συνδρομή σε ξενοδοχειακές υπηρεσίες (53%).
  • χρήση ενός ξενοδοχείου ως προσωρινός χώρος γραφείου (39%).