
Τα πιο απογοητευτικά τουριστικά αξιοθέατα στον κόσμο ανέδειξε πρόσφατη έρευνα της Radical Storage.
Η εταιρεία αποθήκευσης αποσκευών ανέλυσε 95.352 κριτικές επισκεπτών σε 200 από τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα για να αποκαλύψει τα πιο απογοητευτικά τουριστικά αξιοθέατα του κόσμου.
Οι πέντε πρώτες θέσεις καταλήφθηκαν από ευρωπαϊκά αξιοθέατα, μερικά από τα οποία συχνά θεωρούνται προορισμοί που αξίζουν τη λίστα.
Το πιο απογοητευτικό τουριστικό αξιοθέατο του κόσμου βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εμπνευσμένο από την επιτυχία της Disneyland στην Αμερική, το εξοχικό κτήμα του Alton Towers μετατράπηκε σε θεματικό πάρκο τη δεκαετία του 1980.
Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισές κριτικές για το λούνα παρκ με έδρα το Staffordshire περιείχαν λέξεις που υποδηλώνουν μια αρνητική εμπειρία.
Το Alton Towers είχε το υψηλότερο ποσοστό κριτικών που παραπονέθηκαν συγκεκριμένα για σχέση ποιότητας-τιμής, συμπεριλαμβανομένων παραπλανητικών πληροφοριών εισιτηρίων και προσδοκιών να πληρώσουν για υπερτιμημένα πρόσθετα, όπως ακριβό φαγητό και ποτό ή πρόσβαση σε διαφορετικές περιοχές του πάρκου.
Τα λουτρά και η πισίνα Széchenyi στην πρωτεύουσα της Ουγγαρίας Βουδαπέστη είναι το μεγαλύτερο ιαματικό λουτρό στην Ευρώπη και αποτελεί προορισμό τουρισμού ευεξίας από το 1913.
Το Siam Park στην ισπανική Τενερίφη είναι το μεγαλύτερο υδάτινο πάρκο της Ευρώπης, το οποίο άνοιξε η Πριγκίπισσα της Ταϊλάνδης Maha Chakri Sirindhorn το 2007. Ωστόσο, μια επίσκεψη στο «καλύτερο υδάτινο πάρκο του κόσμου» δεν είναι καθολικά απολαυστική. Οι κριτικοί αναφέρουν συχνά το αγενές προσωπικό και τα ζητήματα προσβασιμότητας.
Η αγορά Time Out Market στη Λισσαβόνα είναι θύμα της δικής της επιτυχίας. Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από το περιοδικό Time Out (μια βρετανική εταιρεία μέσων ενημέρωσης και φιλοξενίας) το 2014, το Time Out Market Lisboa ήταν το πρώτο εγχείρημα της εταιρείας σε χώρους εστίασης.
Τέλος, είναι η Φοντάνα ντι Τρέβι, η οποία αποτελεί ένα εμβληματικό μπαρόκ μνημείο στη Ρώμη και έχει παρουσιαστεί σε δημοφιλείς ταινίες όπως το La Dolce Vita του Fellini και το Roman Holiday του Wyler. Κάθε χρόνο, οι τουρίστες ρίχνουν περίπου 1 εκατ. ευρώ στο σιντριβάνι.