
Ο προγραμματισμός ταξιδιών για το καλοκαίρι του 2020 αυξάνεται, ο αριθμός των αναζητήσεων για ταξίδια πολλαπλασιάζεται και οι ταξιδιώτες επιλέγουν για διαμονή ξενοδοχείο.
Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα “Global State of the Consumer Tracker”, της Deloitte που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Μαΐου, σε καταναλωτές από 17 χώρες.
Εμπιστοσύνη στα ξενοδοχεία για διαμονή
- Το ένα τρίτο (31%) σκοπεύει να μείνει σε ένα ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής το ερχόμενο καλοκαίρι μήνες.
Ποσοστό αυξημένο, από το 24% που ήταν στα μέσα Απριλίου. - Ο αριθμός αυτών που δήλωσαν ότι θα αισθανόταν ασφαλής με διαμονή σε ξενοδοχείο επίσης αυξήθηκε, από περίπου έναν στους πέντε τον Απρίλιο σε σχεδόν το ένα τρίτο, στο 30%.
Οι καταναλωτές επιστρέφουν σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους
Η καθημερινή επισκεψιμότητα σε διαδικτυακούς ιστότοπους ταξιδιωτικών πρακτορείων και οι μηχανές ταξιδιωτικών μεταβάσεων βελτιώνεται αργά.
- Μειώθηκε κατά περίπου 80% σε ετήσια βάση στις αρχές Απριλίου, αλλά βελτιώθηκε κάπως την τρίτη εβδομάδα του Μαΐου, όταν ήταν μόνο 73% σε ετήσια βάση.
“Σκοτεινές” οι προοπτικές ανάκαμψης
Αν και αυτοί οι πρώτοι δείκτες προσφέρουν μια βάση για αισιοδοξία σχετικά με την επιστροφή των ταξιδιών αναψυχής, οι αναλυτές της Deloitte προειδοποιούν ότι οι προοπτικές ανάκαμψης των ταξιδιών αναψυχής από την πανδημία Covid-19, “παραμένουν σκοτεινές”.
Η Deloitte παρατήρησε ότι οι Αμερικανοί εύκολα θα μειώσουν τις διακοπές τους από τον προϋπολογισμό τους, όταν οι οικονομικές συνθήκες γίνονται δύσκολες.
Ενώ οι φόβοι των καταναλωτών για την υγεία μειώνονται, για τα οικονομικά “φουντώνουν”.
- Το 27% ανησυχεί για την πραγματοποίηση προσεχών πληρωμών.
- Το 43% σκοπεύει να “παγώσει” μεγάλες αγορές, γι’ αυτό το διάστημα.