
Ποσοστό 83% των Αμερικανών αισθάνονται οικονομικά ασφαλείς και έτοιμοι ξοδέψουν ίδια ή μεγαλύτερα ποσά σε μη απαραίτητες αγορές. Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα νέας έρευνας καταναλωτών της Shopkick.
Οι κορυφαίες κατηγορίες μη βασικών δαπανών των Αμερικανών για το καλοκαίρι περιλαμβάνουν :
- Ρούχα και αξεσουάρ (45%).
- Φαγητό (43%).
- Ταξίδια (41%).
- Χόμπι (36%).
- Ψυχαγωγία (25%).
- Διακόσμηση σπιτιού (25%).
Μάλιστα με τους πιο διαδεδομένους εμβολιασμούς, το 60% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ξαναρχίσει το ταξίδι εντός των επόμενων έξι μηνών.
Άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα περιλαμβάνουν:
• Οι περισσότεροι ερωτηθέντες Gen Z (64%) σκοπεύουν να τοποθετήσουν το μεγαλύτερο μέρος των μη απαραίτητων προϋπολογισμών δαπανών τους σε νέα ρούχα και αξεσουάρ, περισσότερο από τους millennials (50%), Gen Xers (45%) και baby boomers ταξιδιώτες (42%).
• Τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι κάνουν αγορές στο διαδίκτυο λιγότερο συχνά τώρα από ό, τι πριν από ένα μήνα. Ποσοστό 62% αισθάνονται πιο άνετα να ψωνίζουν στο κατάστημα τώρα σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2020.
• Περισσότεροι από έξι στους 10 (62%) ερωτηθέντες δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτο-πληρωμή, ενώ το 32% σκοπεύουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ανέπαφες επιλογές παραλαβής.