Το τέλος του χειμώνα φέρνει μια ανάγκη ανανέωσης για τους Γάλλους οι οποίοι προσβλέπουν σε ανοιξιάτικα ταξίδια.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την KAYAK.fr και την Ipsos, το 27% των Γάλλων τοποθετούν τον καιρό στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων τους όταν επιλέγουν έναν προορισμό απόδρασης την ερχόμενη σεζόν.

Παράλληλα, η προσβασιμότητα και ο προϋπολογισμός είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.

Περίπου το 21% των ερωτηθέντων δίνει προτεραιότητα σε προορισμούς που είναι προσβάσιμοι σε λιγότερο από δύο ώρες.

Το 65% δηλώνει ότι σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα από 500 ευρώ ανά άτομο για την ανοιξιάτικη απόδρασή του.

Κορυφαίοι προορισμοί

Οι κορυφαίοι ευρωπαϊκοί προορισμοί για ανοιξιάτικα ταξίδια σύμφωνα με την έρευνα του KAYAK.fr περιλαμβάνουν τη Λισαβόνα, τη Ρώμη και το Πόρτο.

  • Η Λισαβόνα, στην πρώτη θέση, σημείωσε μείωση 4% στις αναζητήσεις σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά παραμένει ελκυστική με μέση τιμή εισιτηρίου 176 ευρώ, αύξηση 10% από το 2024.
  • Ακολουθεί η Ρώμη, με πτώση 8% στις αναζητήσεις και μέσο κόστος 163 ευρώ, ενώ το Πόρτο παραμένει σταθερά στην 3η θέση με μέση τιμή εισιτηρίου 162 ευρώ σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
  • Είναι ενδιαφέρον ότι η πόλη Αγιάτσο, που βρίσκεται στη Γαλλία, ανέφερε αύξηση 27% στα ερωτήματα αναζήτησης σε σύγκριση με πέρυσι, υποδηλώνοντας ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτόν τον εγχώριο προορισμό.

Πόσα θα ξοδέψουν

Παρά την εστίαση στον προϋπολογισμό, μόνο το 5% των ερωτηθέντων εξέφρασε την προθυμία να ξοδέψει περισσότερα από 1.000 ευρώ για την απόδρασή του, υπογραμμίζοντας μια τάση προς οικονομικά ταξίδια.

Τι είδους εμπειρίες αναζητούν στα ταξίδια τους

Η φύση και οι γαστρονομικές εμπειρίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές στο μυαλό των Γάλλων ταξιδιωτών αυτή την άνοιξη.

  • Περίπου το 33% δίνει προτεραιότητα στην πεζοπορία και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη φύση.
  • Ποσοστό 18% επιλέγει τις γαστρονομικές εμπειρίες ως κορυφαία επιλογή.
  • Το 30% επιλέγει γαστρονομικές δραστηριότητες ως δεύτερη επιλογή, αντανακλώντας τη διαρκή δημοτικότητα του γαστρονομικού τουρισμού στη Γαλλία.
  • Η εξερεύνηση πόλεων κατατάσσεται επίσης ψηλά στη λίστα, με το 13% να επιλέγει τις αστικές επισκέψεις και τα ψώνια και το 10% να επιλέγει μουσεία ως κύριο ενδιαφέρον.

Προτίμηση σε μικρότερης διάρκειας ταξίδια

Συνολικά, η έρευνα δείχνει μια προτίμηση για μικρότερα ταξίδια, με το 48% να δείχνει προτίμηση για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο που διαρκούν τρεις έως τέσσερις ημέρες.

Περίπου το 45% προτιμά μεγαλύτερα διαλείμματα μιας εβδομάδας ή περισσότερο, υπογραμμίζοντας τη δημοτικότητα του μεγάλου Σαββατοκύριακου ως ιδανική μορφή για γρήγορα και αναζωογονητικά ταξίδια.