Σύνταξη: tourismtoday.gr

Άλλαξε το παράθυρο αναζήτησης για ταξίδια το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το δεύτερο, σύμφωνα με στοιχεία της Expedia. Το τρίτο τρίμηνο:

  • Σχεδόν το 70% των παγκόσμιων αναζητήσεων πραγματοποιήθηκαν από 0 έως 30 ημέρες.
  • Ποσοστό αυξημένο 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Το μεγαλύτερο παράθυρο 31 έως 90 ημερών, μειώθηκε ελαφρά από 25% σε 20%.

Η αλλαγή στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών υποδηλώνει ότι οι αγοραστές επανήλθαν στον προγραμματισμό ταξιδιών την τελευταία στιγμή. Κι αυτό, γιατί μπορούν να είναι πιο σίγουροι για τις συνθήκες του ταξιδιού.

Αυξημένη η ζήτηση για ταξίδια στην εορταστική περίοδο

Μετά τον χαμένο χρόνο με τους αγαπημένους τους κατά την περσινή εορταστική περίοδο, οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Σε σύγκριση με το 2020, οι παγκόσμιες αναζητήσεις του τρίτου τριμήνου για τις εορταστικές ημερομηνίες ταξιδιού παρουσίασαν τριψήφια αύξηση.

Όσον αφορά στην πραγματική ζήτηση για διαμονή τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, σημείωσε επίσης τριψήφια αύξηση στις περισσότερες περιοχές σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Τα στοιχεία της Vrbo δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση για διαμονή Δεκεμβρίου ήδη από τον Ιούλιο. Και η ζήτηση ήταν μεγαλύτερη σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Όπως υπογραμμίζει η Expedia “αυτό είναι ένα ισχυρό σημάδι ότι οι ταξιδιώτες αρχίζουν να αισθάνονται ασφαλείς. Ταξιδεύουν για να περνούν ξανά χρόνο με τους φίλους και την οικογένεια τους και ανυπομονούν για την πιο χαρούμενη περίοδο διακοπών”.

Τα επαγγελματικά ταξίδια σε άνοδο

Με τα γραφεία να ανοίγουν ξανά και τις προσωπικές εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται σε πολλά μέρη του κόσμου, τα επαγγελματικά ταξίδια είναι επίσης σε άνοδο.

Τα στοιχεία της Egencia δείχνουν ότι η ζήτηση επαγγελματικών ταξιδιών αυξήθηκε πάνω από 40% παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο. Καθώς και περισσότερο από 110% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.