Τελικά όλα είναι θέμα αισθητικής. Έρευνα δίνει μία άλλη διάσταση στην ερώτηση “τι αναζητούν οι millennials ταξιδιώτες στο ξενοδοχείο;”.
Διάσταση πέρα από την τεχνολογία και όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τις συνήθειες των millennials στην διαμονή.

Η Βρετανική εταιρεία κατασκευής επίπλων ξενοδοχείων Knightsbridge σε έρευνα της αποκαλύπτει τι αναζητούν πραγματικά οι millennials ταξιδιώτες σε ένα ξενοδοχείο.

Η διακόσμηση κερδίζει στα σημεία

  • Το 87% των ερωτηθέντων ανέφερε τη διακόσμηση ως σημαντικό κριτήριο για την κράτηση ενός ξενοδοχείου.
  • Το 81% αναγνωρίζει ως κρίσιμο παράγοντα στην επιλογή του ξενοδοχείου, ένα cool μπαρ.
  • Το 42%, θα επισκέπτονταν ξανά ένα ξενοδοχείο με εντυπωσιακή διακόσμηση.

Η έρευνα έδειξε επίσης την ισχύ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης με το 76% να δηλώνει ότι μοιράστηκε μια εικόνα του ξενοδοχείου (συμπεριλαμβανομένου του μπαρ, της πισίνας, του εστιατορίου, του υπνοδωματίου).