Επιστρέφουν οι Αμερικανοί στα ταξίδια καθώς προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ της ανάγκης τους για ταξίδια και των ανησυχιών τους για τον κορωνοϊό.

Οι άνθρωποι έχουν εξαντλήσει τρόπους για να αποφύγουν την κούραση της καραντίνας και υπάρχει μια επίμονη όρεξη για νέες εμπειρίες.

Όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν σχεδιάζουν τα ταξίδια τους με μια προσέγγιση που σταθμίζει τους κινδύνους και τα οφέλη.

Τα ανωτέρω προέρχονται από πρόσφατη μελέτη της Horizon Media σχετικά με το συναίσθημα των καταναλωτών για τα ταξίδια κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Παράλληλα εξέτασε τις επιπτώσεις της πανδημίας για brands στην αμερικανική βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας.

Το 47% αυτών που ταξίδεψαν πριν από την πανδημία αναφέρουν ήδη ότι ονειρεύονται τους συναρπαστικούς προορισμούς διακοπών που θα επισκεφθούν στο μέλλον.

Tα ταξιδιωτικά brands να στοχεύσουν στο μυαλό των καταναλωτών

Για να ανταποκριθούν σε αυτήν τη ζήτηση, τα brands φιλοξενίας πρέπει να μείνουν στο μυαλό των ταξιδιωτών, κάνοντας διαφήμιση κατά τη διάρκεια της περιόδου αναμονής.

Η επιστροφή στα κανονικά ταξίδια θα καθοδηγείται από συναισθηματικότητα και συλλογική διάθεση εορτασμού, αντί για αίσθηση περιπέτειας.

Το 56% λέει ότι τα πρώτα ταξίδια τους μετά την πανδημία θα επικεντρωθούν στο να επισκεφθούν τους αγαπημένους τους και

το 29% θα γιορτάσει στιγμές ορόσημα στη ζωή τους, όπως επετείους γάμων.

Τρία είδη ταξιδιωτών

Η μελέτη διαπίστωσε τρεις κατηγορίες ταξιδιωτών.

  • εκείνους που ζούσαν τη ζωή τους κανονικά,
  • εκείνους που περιμένουν ένα εμβόλιο πριν από την κράτηση και
  • εκείνοι που ανέβαλαν ένα ταξίδι για το άμεσο μέλλον.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2021, οι ταξιδιωτικές μάρκες θα πρέπει να επικεντρώνονται σε όσους ζουν τη ζωή τους κανονικά.

Πρόκειται για άτομα που είναι νέοι, εύποροι γονείς που ελπίζουν να προσφέρουν στα παιδιά τους περιπέτεια ή να βρουν τη δική τους απόδραση.

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2021, θα υπάρχει περισσότερη ζήτηση από την ομάδα που περιμένει το εμβόλιο πρώτα.

Είναι συνήθως μια  εύπορη ομάδα μεγαλύτερων ταξιδιωτών, συχνά γονέων, που επιλέγουν να το περιμένουν για τη δική τους ασφάλεια και την ασφάλεια των κοινοτήτων τους.

Η μικρότερη ζήτηση

Η μικρότερη ζήτηση θα είναι από την τρίτη κατηγορία όσων ανέβαλαν το ταξίδι για το μέλλον.

Είναι όσοι πιθανό να έχουν σταματήσει τα ταξίδια λόγω οικονομικής ανασφάλειας και απώλειας απασχόλησης.