Προσκόμματα στο σχέδιο διάσωσης ύψους 9 δισ. ευρώ της Deutsche Lufthansa από το γερμανικό Δημόσιο, καθώς, μόλις οριστικοποιηθεί, θα πρέπει να εξασφαλιστεί η έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναφέρουν πηγές στο Bloomberg .
Μια άλλη λεπτομέρεια που θα πρέπει να διευθετηθεί αφορά το χρονοδιάγραμμα εξόδου της Γερμανίας από το μερίδιο που θα αποκτήσει στη Lufthansa -τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Ευρώπης.
Η κυριακάτικη έκδοση της «Bild» ανέφερε ότι η Lufthansa θα έχει προθεσμία τριών ετών για την αποπληρωμή του πακέτου διάσωσης.
Οι γενικές γραμμές της συμφωνίας διάσωσης σχεδιάσθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα. Ως αντάλλαγμα για τη χορήγηση των 9 δισ. ευρώ, το Βερολίνο θα καταστεί ο μεγαλύτερος μέτοχος της Lufthansa.
Στόχος της κυβέρνησης ήταν μια επίσημη προσφορά για τον αερομεταφορέα εντός του Σαββατοκύριακου, όμως οι συνομιλίες μεταξύ Γερμανίας, Lufthansa και Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθυστερούν την εφαρμογή του πακέτου.
Η σύσκεψη του εποπτικού συμβουλίου της Lufthansa μετατέθηκε από τη Δευτέρα στην Τρίτη, μέχρις ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Το γερμανικό πακέτο διάσωσης προβλέπει και δάνειο ύψους 3 δισ. ευρώ -την αποκαλούμενη σιωπηρή συμμετοχή- καθώς και άμεσο μερίδιο 20% που θα περιέλθει στον έλεγχο του γερμανικού κράτους, καθώς και ένα μετατρέψιμο ομόλογο που ισοδυναμεί με συμμετοχή 5% στο μετοχικό κεφάλαιο της Lufthansa συν μία μετοχή.
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, Πέτερ Αλτμάιερ, σε συνέντευξή του στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου είχε αναφέρει ότι μια στρατηγική εξόδου θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδίου.
Η Lufthansa θα δεχθεί παράλληλα στήριξη και από Ελβετία, Αυστρία και Βέλγιο, χώρες στις οποίες δραστηριοποιούνται θυγατρικές της.