Το VisitBritain κυκλοφορεί μια διαφημιστική καμπάνια 11,8 εκατομμυρίων δολαρίων που στοχεύει τις ΗΠΑ και άλλες κορυφαίες αγορές.

Ενώ προσκαλεί τους επισκέπτες στο “Δείτε τα πράγματα διαφορετικά”, η καμπάνια που διαρκεί μέχρι τις αρχές της άνοιξης εστιάζει σε αγορές όπου το VisitBritain γνωρίζει ισχυρή ανάκαμψη, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ — η μεγαλύτερη αγορά τους — Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και χώρες του του Κόλπου .

«Γνωρίζουμε ότι υπάρχει περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια και ότι ο τουρισμός είναι επίσης μια σκληρά ανταγωνιστική παγκόσμια βιομηχανία», δήλωσε η CEO της VisitBritain, Patricia Yates. «Προτεραιότητά μας είναι να βασιστούμε στην ανάκαμψη που έχουμε δει, ανταγωνιζόμενοι σκληρά σε αγορές όπου βλέπουμε ισχυρή ανάπτυξη, αξιοποιώντας τα κίνητρα για ταξίδια τώρα για να αυξήσουμε τις κρατήσεις».

Η τελευταία πρόβλεψη εισερχόμενου τουρισμού του VisitBritain δείχνει συνεχιζόμενη ισχυρή ανάκαμψη στις δαπάνες των ξένων επισκεπτών.

Η πιο πρόσφατη πρόβλεψή της για το 2023 είναι για δαπάνες ξένων επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο 35,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 4% σε σχέση με το υψηλό επίπεδο δαπανών όλων των εποχών των 34,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019. Υπολογίζει 35,1 εκατομμύρια εισερχόμενες επισκέψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, 86% των επιπέδων του 2019.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε με βάση την έρευνα του VisitBritain για τα κίνητρα για ταξίδια, με την ανακάλυψη νέων και εκπληκτικών εμπειριών ψηλά στη λίστα επιθυμιών για το κοινό και τις αγορές-στόχους του.

Το Μάρτιο, ένα νέο διαδικτυακό παιχνίδι στον ιστότοπο καταναλωτών του VisitBritain, με τη χρήση μηχανικής εκμάθησης, κυκλοφορεί στο διαδίκτυο όπου οι παίκτες μπορούν να διασκεδάσουν με τον έλεγχο των προφορών με συνδέσμους προς πληροφορίες προορισμού για να αυξήσουν τις κρατήσεις.

Και οι δύο καμπάνιες μάρκετινγκ πολυμέσων χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό καναλιών εντός και εκτός σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένων ταινιών μικρού μήκους και επώνυμου περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακής διαφήμισης προβολής, για παράδειγμα ψηφιακών πινακίδων στο μετρό του Παρισιού και έντυπων μέσων.

Το περιεχόμενο οδηγεί επίσης την επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο στον ιστότοπο καταναλωτών του VisitBritain με ιδέες και συνδέσμους για δραστηριότητες, αξιοθέατα και εμπειρίες με θέμα το “See Things Differently” χρησιμοποιώντας το #lovegreatbritain.

Το VisitBritain συνεργάζεται με το Lastminute.com στην Ευρώπη και η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά Wego στο ΣΣΚ, καθώς και συνάπτει συνεργασίες περιεχομένου επί πληρωμή για να επεκτείνει την εμβέλεια των καμπανιών και να αυξήσει τις κρατήσεις.

Σχεδιάζουν επίσης να επισημάνουν σημαντικά γεγονότα το 2023, συμπεριλαμβανομένης της στέψης του Βασιλιά Καρόλου Γ’ τον Μάιο και του Λίβερπουλ που θα φιλοξενήσει τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision για λογαριασμό της Ουκρανίας, επίσης τον Μάιο.

«Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη Βρετανία φέτος», είπε η Yates. “Με την αφήγηση της ιστορίας των δυναμικών προορισμών και της διαφορετικής κουλτούρας μας, μαζί με ένα θερμό βρετανικό καλωσόρισμα, εμπνέουμε τους επισκέπτες να ανακαλύψουν περισσότερα, να παραμείνουν περισσότερο και να εξερευνήσουν όλο το χρόνο, υποστηρίζοντας τοπικές επιχειρήσεις και οικονομίες.”