Η Tui UK και Ireland εντείνει τα σχέδιά της και συνεργάζεται πιο στενά με ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες, επεκτείνοντας την εμπορικής της ομάδα.

Η ομάδα των πλέον 14 ατόμων θα προσπαθήσει να βελτιώσει τις γνώσεις για τα διάφορα προϊόντα της Tui μεταξύ τρίτων πρακτόρων καθώς ο ταξιδιωτικός γίγαντας προετοιμάζεται για την καλοκαιρινή σεζόν του 2024.

Η ομάδα με τον νέο διευθυντής της θα υποστηρίξει τους ανεξάρτητους πράκτορες με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.

Η ανανεωμένη εμπορική ομάδα πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία μέχρι το φθινόπωρο και θα ηγείται ο Andrew Isherwood, επικεφαλής εμπορικών σχέσεων της Tui.

Ο Neil Swanson, Chief Marketing Officer της Tui, δήλωσε: “Καθώς μπαίνω στο νέο μου ρόλο ως CMO, ήξερα ότι η ομάδα εμπορικών σχέσεών μας έπρεπε να αναπτυχθεί για να διασφαλίσει ότι οι συνεργάτες μας αντιπρόσωποι έπαιρναν όσα περισσότερα μπορούσαν από την Tui.

Η νεοσύστατη ομάδα μας θα καλύψει το μήκος και το πλάτος του Ηνωμένου Βασιλείου για να δημιουργήσει σχέσεις με αυτούς τους ανεξάρτητους αντιπροσώπους που θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα Tui και πώς μπορούν να τα πουλήσουν στους πελάτες τους.”

Ο Richard Sofer, διευθυντής εμπορικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης της Tui στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι θέλει να δει περισσότερες πωλήσεις της Tui να πραγματοποιούνται μέσω τρίτων, ακολουθώντας το παράδειγμα της Marella Cruises, η οποία έχει υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων μέσω ανεξάρτητων αντιπροσώπων.