Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα social media συνεχίζουν να αποτελούν σημαντική πηγή έμπνευσης αποδράσεων για τους Millennials και Gen Z ταξιδιώτες.
Μελέτη της Klook αποκάλυψε ότι τόσο το Instagram όσο και το YouTube είναι οι κορυφαίες πηγές έμπνευσης για ταξίδια από τους τουρίστες Gen Y και Gen Z από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC).
Η Klook βλέπει τα social media να γίνονται «μηχανή μετατροπής», υπογραμμίζοντας επίσης τη δύναμη των διαδικτυακών φωνών όσον αφορά στην ταξιδιωτική έμπνευση.
- Το 80% βασίστηκε στις ταξιδιωτικές κρατήσεις σε συστάσεις από δημιουργούς περιεχομένου.
- Tο ένα τρίτο από αυτούς ασχολούνται με ταξιδιωτικό περιεχόμενο στα social media κάθε μέρα.
- Περισσότεροι από τους μισούς μοιράζονται τακτικά ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πόσα θα ξοδέψουν Millennials και Gen Z
- Το 64% των Millennials και Gen Z θα αυξήσει τους προϋπολογισμούς για ταξίδια φέτος.
- Σχεδόν οι μισοί από αυτούς είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν έως και 50% περισσότερα στις διακοπές τους.
- Η εστίαση τους θα είναι σε εμπειρίες.
- Το 69% κάνει κράτηση για δραστηριότητες πριν από την αναχώρηση.
Άλλη μελέτη από το StudentUniverse, διαπίστωσε ότι η Gen Z θα αναζητήσει ταξιδιωτική έμπνευση στο TikTok φέτος.
Οι φοιτητές σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Αυστραλία προγραμματίζουν τις αποδράσεις τους χρησιμοποιώντας επίσης Google και Instagram, ενώ το 88% ακολουθεί τουλάχιστον έναν ταξιδιωτικό influencer.