Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί σχεδιάζουν ήδη τους ταξιδιωτικούς τους στόχους για το 2025, που είναι πιο φιλόδοξοι από πέρυσι.
Αυτό, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Scenic Cruises σε συνεργασία με την Britt Scatena.

  • Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες (46%) έχουν στόχο να κάνουν περισσότερες αποδράσεις φέτος.
  • Το 58% είναι αποφασισμένο να εξερευνήσει μια νέα χώρα το 2025.

Πού δίνουν προτεραιότητα στα φετινά ταξίδια οι Βρετανοί

Οι Βρετανοί τουρίστες επικεντρώνονται σε ένα συνδυασμό περιπέτειας και αναψυχής στα ταξιδιωτικά τους σχέδια για το επόμενο έτος.

  • Η εξερεύνηση καινούργιων προορισμών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με το 58% να στοχεύει να επισκεφτεί μια νέα χώρα.
  • Το 51% θα κάνει πιο συχνά σύντομα ταξίδια.
  • Η ευεξία και η χαλάρωση κατέχουν επίσης εξέχουσα θέση, με το 44% να δίνει προτεραιότητα στις ταξιδιωτικές εμπειρίες που εστιάζουν στην αυτοφροντίδα.
  • Ακολυθούν τα ταξίδια all-inclusive (31%), εξερεύνηση νέας ηπείρου (21%), τουρισμός πολλών προορισμών (20%), βιώσιμα ταξίδια (19%), αποδράσεις που πραγματοποιούνται μία φορά στη ζωή (18%) και εμπειρίες περιπέτειας (16%).

Ποιες είναι οι κορυφαίες ταξιδιωτικές εμπειρίες

  • Εξερεύνηση σε αρχαίες τοποθεσίες και πολιτιστικά ορόσημα (53%).
  • Αγρια ​​ζωή (43%).
  • Εκδρομές για γαστρονομικές ανακαλύψεις και οινοτουρισμός (38%).
  • Πεζοπορία και καγιάκ (28%).
  • Καθηλωτικές εμπειρίες (25%).
  • Πολιτιστικές εμπειρίες όπως το μπαλέτο ή η όπερα (24%).
  • Αποκλειστικές δραστηριότητες όπως ιδιωτικές γευσιγνωσίες και συναυλίες (22%).
  • Συναρπαστικές περιπέτειες όπως βόλτες με ελικόπτερο ή bungee jumping (20%).

Τα μωρά ζώα προκαλούν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα ταξίδια στην άγρια ​​ζωή

Η αγάπη του Διαδικτύου για τις ιστορίες μικρών ζώων φαίνεται να έχει αφήσει σημάδι στις ταξιδιωτικές φιλοδοξίες των Βρετανών.

Πάνω από το ένα τρίτο (35%) εξέφρασαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα ταξίδια στην άγρια ​​ζωή αφού άκουσαν ιστορίες για ζώα όπως ο Moo Deng το μωρό ιπποπόταμο ή ο Pesto ο πιγκουίνος.

  • Σχεδόν ένας στους πέντε (18%) Βρετανούς σχεδιάζει ενεργά ένα ταξίδι εντοπισμού άγριων ζώων για το 2025.
  • Το 17% ενδιαφέρεται να εντοπίσει άγριους ιπποπόταμους και το 13% θέλει να παρατηρήσει άγριους πιγκουίνους.

Πώς θα δημιουργήσουν οι ταξιδιώτες συναρπαστικές εμπειρίες

Η Britt Scatena, δημιουργός πολυτελούς ταξιδιωτικού περιεχομένου, μοιράστηκε τις κορυφαίες συμβουλές για τη δημιουργία συναρπαστικών και εφικτών ταξιδιωτικών εμπειριών:

Χωρίστε τους στόχους σε βήματα

Ξεκινήστε συνδυάζοντας μεγάλα όνειρα με πρακτικά βήματα. Για παράδειγμα, αν θέλετε να επισκεφτείτε έναν μακρινό προορισμό όπως η Μπόρα Μπόρα, χωρίστε τον σε μικρότερους στόχους όπως η έρευνα για τις καλύτερες ταξιδιωτικές εποχές, η εύρεση του ξενοδοχείου των ονείρων σας και ο σχεδιασμός μιας πρόχειρης διαδρομής. Αντιμετωπίζοντας κάθε βήμα ως ένα μίνι επίτευγμα, ο στόχος δεν φαίνεται υπερβολικός.

Μείνετε παρακινημένοι στην οπτικοποίηση

Για να παραμείνετε παρακινημένοι, εστιάστε σε αυτό που σας ενθουσιάζει περισσότερο στην ανάλυση είτε είναι ο προορισμός, οι εμπειρίες ή οι αναμνήσεις που θα δημιουργήσετε. Η οπτικοποίηση είναι ένα ισχυρό εργαλείο.
Δημιουργήστε έναν πίνακα όρασης ή ακόμα και ρυθμίστε την ταπετσαρία του τηλεφώνου σας σε μια εικόνα της τοποθεσίας των ονείρων σας ως καθημερινή υπενθύμιση του στόχου σας.

Να είστε υπεύθυνοι

Η υπευθυνότητα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Μοιραστείτε τις ταξιδιωτικές σας αποφάσεις με έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας που μπορεί να κάνει check-in και να σας εμψυχώσει.
Ακόμα καλύτερα, προγραμματίστε ένα ταξίδι μαζί. Είναι πιο εύκολο να παραμείνετε κίνητρο όταν έχετε έναν ταξιδιωτικό φίλο για να μοιραστείτε τον ενθουσιασμό μαζί του.

Μείνετε οργανωμένοι

Εφαρμογές όπως Google My Maps ή Χάρτης iPhone και λίστες για την επιμέλεια των ταξιδιωτικών σας στόχων, βοηθούν στην οργάνωση της απόδρασης.
Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν την δημιουργία σε εξατομικευμένους χάρτες καρφιτσώνοντας προορισμούς, αξιοθέατα, εστιατόρια και πολλά άλλα.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να σχεδιάσετε οπτικά το δρομολόγιο σας και να δείτε πώς συνδέονται τα πάντα γεωγραφικά. Οι κορυφαίες τεχνικές σχεδιασμού της περιλαμβάνουν:

Δημιουργία θεματικών ταξιδιωτικών λιστών, όπως “Κορυφαίοι προορισμοί για φαγητό” ή “Ιστορικές πόλεις για εξερεύνηση”.
Δημιουργία μιας κύριας λίστας ονειρεμένων ταξιδιών και κατηγοριοποίησή τους ανά χρονοδιάγραμμα (π.χ. αποδράσεις το Σαββατοκύριακο, ταξίδια μιας εβδομάδας).
Αποκλεισμός ημερών προγραμματισμού στο ημερολόγιο σας για έρευνα, κράτηση ή βελτίωση δρομολογίων.

Θέστε μοναδικά ορόσημα

Ορίστε ταξιδιωτικά ορόσημα που ξεπερνούν την απλή κράτηση ταξιδιών. Για παράδειγμα, προσπαθήστε να μάθετε μερικές φράσεις κλειδιά στην τοπική γλώσσα πριν επισκεφτείτε ή δοκιμάστε μια νέα κουζίνα από τον επερχόμενο προορισμό σας στο σπίτι πριν πάτε.