Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα καυτό θέμα στα ταξίδια και την τουριστική βιομηχανία για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα, αλλά τι γίνεται με τη μακροπρόθεσμη σχέση του κλάδου με την τεχνητή νοημοσύνη (AI);
Η Lufthansa Innovation Hub (LIH) -μονάδα ψηφιακής καινοτομίας του παγκόσμιου ομίλου αερομεταφορών Lufthansa Group– εξέτασε τις επενδυτικές στρατηγικές 60 εταιρειών στα ταξίδια για να αποκαλύψει εάν οι επενδύσεις στην τεχνολογία συνάδουν με τον ενθουσιασμό για αυτήν από τον κλάδο της τεχνολογίας ευρύτερα.
Για να αξιολογήσει το επίπεδο επένδυσης, ο ερευνητικός βραχίονας του κόμβου καινοτομίας συγκέντρωσε δεδομένα σε 60 εταιρείες στην τεχνολογία ταξιδιών και μετακίνησης και φιλτράρισε τις επενδύσεις σε εταιρείες που δεν βασίζονταν σε συγκεκριμένη βασική τεχνολογία.
Η μελέτη, η οποία αφορά τη φιλοξενία, τις επίγειες μεταφορές, τις αερομεταφορές και τα διαδικτυακά ταξίδια, αποκαλύπτει ότι από το 2018 έως το 2023 η AI και η μηχανική μάθηση (ML) αντιπροσώπευαν το 65% των επενδύσεων.
Η ανάλυση συνεχίζει για να διαπιστώσει ότι η εστίαση της τεχνητής νοημοσύνης αφορά πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης, της προγνωστικής ανάλυσης και της υποστήριξης πελατών.
Οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη για την υποστήριξη πελατών ήταν ένας από τους πιο προφανείς τομείς τους τελευταίους μήνες, αλλά οι συζητήσεις έχουν αυξηθεί για τις προγνωστικές αναλύσεις, ιδιαίτερα στην αεροπορία.
- Oι επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα “στοχεύουν σε εταιρείες που ενισχύουν τη βελτιστοποίηση διαδικασιών χρησιμοποιώντας αλγόριθμους AI και ML”.
- H εστίαση των επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη ήταν περίπου 60% ή μεγαλύτερη κάθε χρόνο από το 2018.
- Όσον αφορά στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, μια μειοψηφία εταιρειών έχουν αρχίσει να εξερευνούν τις δυνατότητές της.
«Μέχρι σήμερα, έχουν γίνει περίπου δώδεκα αξιόλογες επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα, κατανεμημένες σε τέσσερα κύρια πεδία εφαρμογών», αναφ;eρεται στην μελέτη.
Εκτός από την υποστήριξη πελατών, υπογραμμίζεται η ανάλυση και ο εντοπισμός απάτης, στις λειτουργίες συντήρησης.
Οπως επισημαίνεται ορισμένες από τις εταιρείες AI που λαμβάνουν την επένδυση, συμπεριλαμβανομένης της UrbanFox, η οποία έχει την JetBlue Ventures ως επενδυτή για την ανάλυση και τον εντοπισμό απάτης NLX, που χρησιμοποιείται από την Copa Airlines για την υποστήριξη πελατών και την SparkCognition, που έχει συνεργαστεί με την Boeing για βιομηχανικές λύσεις.
Ένας αριθμός ταξιδιωτικών εταιρειών εισήχθη στην AI πέρυσι αγοράζοντας εταιρείες απευθείας. Η Airbnb απέκτησε το GamePlanner.ai τον Νοέμβριο με τη Mondee να κάνει την κίνηση της στο Purplegrids περίπου μια εβδομάδα αργότερα.