Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την νέα στρατηγική της Tripadvisor που εστιάζεται σε τρεις στόχους, αποκάλυψε σε οικονομικούς αναλυτές ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Matt Goldberg.

Όπως υπογράμμισε πρόκειται για την δημιουργία μιας «σύγχρονης αγοράς για ταξίδια. Αυτή θα βασίζεται στην βαθύτερη αφοσίωση των χρηστών, διευκολύνοντας τους με καλύτερα προϊόντα και ισχυρότερη εκτέλεση».

Στοχεύοντας σε πολύτιμες ταξιδιωτικές κατηγορίες για ευκαιρίες εσόδων η εταιρεία επενδύει στο τμήμα των εμπειριών με δυνατότητα κράτησης στον ιστότοπο.

Νέα στρατηγική τριών στόχων για την Tripadvisor

  • Ο πρώτος στόχος αφορά «διαφοροποιημένο περιεχόμενο». Αυτό, θα βοηθήσει τους τουρίστες να σχεδιάζουν ταξίδια, βασισμένα σε κριτικές, φόρουμ και «άλλες συνεισφορές της κοινότητας».
  • Ο δεύτερος στόχος είναι η ανάπτυξη μίας βαθύτερης σχέσης με τους ταξιδιώτες, με τρόπους αναγνώρισης και επιβράβευσης των πιο πιστών χρηστών.
  • Ο τρίτος στόχος θα επικεντρωθεί στην κινητήρια αξία των συνεργατών του παρόχου.

Σύμφωνα με τον Matt Goldberg, «αυτό το μοντέλο αφοσίωσης θα επιτρέψει να επιταχύνουμε και να διαφοροποιήσουμε τη δημιουργία εσόδων από το πολύτιμο κοινό μας.
Είτε μέσω meta ξενοδοχείων, μέσω λύσεων διαφήμισης ή αναδυόμενων αγορών».