Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα καταστήματα Kuoni θα συνεχίσουν να επικεντρώνονται πρώτα στις πωλήσεις των εσωτερικών εμπορικών σημάτων της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι υποκαταστήματα της μπορούν πλέον να πωλούν περισσότερους τρίτους παρόχους.
Τα γραφεία της εταιρείας έχουν πλέον πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι δεν ανήκουν στην οικογένεια της Kuoni.
Η 26μελής αλυσίδα λιανικής εντάχθηκε στην κοινοπραξία ταξιδιωτικών πρακτορείων, η οποία διαπραγματεύεται κεντρικά συμφωνίες με μεγάλο αριθμό ανεξάρτητων προμηθευτών, πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Duguid είπε ότι η στρατηγική λιανικής παραμένει να δίνει προτεραιότητα στις δικές της επωνυμίες αντί να γίνει ένας έμπορος λιανικής πλήρους εξυπηρέτησης. Όπως τόνισε, οι πωλήσεις τρίτων προμηθευτών πιθανότατα «καθοδηγούνται από τον πελάτη».
«Πρώτα και κύρια πρόκειται για τις πωλήσεις της Kuoni και τις εξειδικευμένες μάρκες που έχουμε στον όμιλο Der Touristik», είπε.
Πρόσθεσε πώς «έχουμε αυξήσει την πρόσβαση σε τρίτους παρόχους μέσω της συνδρομής μας στο Advantage και πραγματικά με γνώμονα τον πελάτη είναι να συμπληρώσουμε την εσωτερική γκάμα».
Σχετικά με τις εμπορικές πωλήσεις της Kuoni είπε ότι έχουν αυξηθεί ως αποτέλεσμα του αγώνα να «ξαναχτίσει τις πωλήσεις» μέσω τρίτων πρακτόρων μετά την πανδημία.
Και υπογράμμισε «ότι αυτό οφείλεται στο ότι δεν μεγιστοποιούμε τις ευκαιρίες να πουλήσουμε σε άλλους λιανοπωλητές στο εμπόριο».