
Στον λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι πηγαίνουν διακοπές και όχι στον προορισμό εστιάζει η νέα διαφημιστική καμπάνια της Kuoni, η οποία θα ξεκινήσει σε εθνικό επίπεδο στις 20 Δεκεμβρίου σε τηλεοπτικά, ραδιόφωνα και ψηφιακά κανάλια και σε υπαίθριες ψηφιακές αφίσες, νωρίτερα από το συνηθισμένο και θα διαρκέσει έως τις 17 Φεβρουαρίου 2025.
Η Kuoni, η οποία μόλις προχωρησε σε εκτεταμένο rebranding για να προσελκύσει νέους πελάτες, ιδιαίτερα οικογένειες, τόνισε ότι η καμπάνια αντιπροσώπευε μια «νέα δημιουργική κατεύθυνση» με επίκεντρο τους λόγους ταξιδιού.
Δίνει έμφαση σε ιδιαίτερες στιγμές, ανθρώπινες διασυνδέσεις και οικογενειακούς δεσμούς, όπως ένας γιος και η μαμά του που γνωρίζονται σε μια περιπέτεια ράφτινγκ στα λευκά νερά.
Υπάρχουν δύο τηλεοπτικές διαφημίσεις και τρεις διαφημίσεις στο ραδιόφωνο. Σε μία από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις εμφανίζεται η εξάχρονη Σοφία που πίστευε ότι τα φλαμίνγκο ήταν μαγικά δημιουργικά, παρόμοια με μονόκερους ή δράκους, μέχρι να ταξιδέψει στη λίμνη Nakuru με τους γονείς της και να τους δει στην πραγματική ζωή και να βιώσει μια ξεχωριστή στιγμή.
Η διαφημιστική εκστρατεία περιλαμβάνει επίσης μηνύματα, όπως ψηφιακούς πίνακες διαφημίσεων προσαρμοσμένους σε περιοχές. Για παράδειγμα, κάποιος διαβάζει: «Επειδή βίωσες τον χειμώνα στο Μάντσεστερ», υποδηλώνοντας ότι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος για να ταξιδέψεις σε έναν ηλιόλουστο προορισμό.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Duguid τόνισε ότι η έρευνα της Kuoni έδειξε ότι οι παραθεριστές είχαν κίνητρα να ταξιδέψουν για πολλούς λόγους, όπως για να συνδεθούν με την οικογένεια, για ειδικές περιστάσεις ή ακόμα και για να «ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους».
Πρόσθεσε πως: «Ο προορισμός δεν είναι πάντα το πρώτο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους οι άνθρωποι όταν αρχίζουν να σχεδιάζουν διακοπές, είναι περισσότερο η εμπειρία που έχουν και η αίσθηση της ανακάλυψης.