Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αγορά αειφόρου τουρισμού στην Ιταλία πρόκειται να φτάσει σε αποτίμηση 34,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ το 2022.
Οι πωλήσεις στην αγορά προβλέπεται να αυξηθούν σε 14,9% CAGR κατά την περίοδο πρόβλεψης (2022-2032), σύμφωνα με την ανάλυση Future Market Insights (FMI).

Ο αειφόρος τουρισμός καλύπτει τις ανάγκες των ταξιδιωτών και των προορισμών χωρίς να διακυβεύεται το μέλλον των επόμενων γενεών.

Ο τομέας των ταξιδιών και του τουρισμού της Ιταλίας εφαρμόζει σταδιακά «πράσινες» μεθόδους.
Ειδικότερα, τα ξενοδοχεία εργάζονται για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα διερευνώντας εναλλακτικές πηγές ενέργειας.
Παράλληλα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες για οικονομία στην ενέργεια, ανακύκλωση και πρόληψη απορριμμάτων.

Η ιταλική κυβέρνηση και οι επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας συνειδητοποιούν ότι ο βιώσιμος τουρισμός θα είναι το μόνο διαθέσιμο μοντέλο τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
Ως αποτέλεσμα, καταβάλλουν διάφορες προσπάθειες για την προώθηση του.

Οι ταξιδιώτες αναμένουν επίσης προϊόντα πιο φιλικά προς το περιβάλλον καθώς συνειδητοποιούν περισσότερο τις ανησυχίες και τις πρακτικές που σχετίζονται με τον αειφόρο τουρισμό.

Άλλες τάσεις του κλάδου που επηρεάζουν τη ζήτηση περιλαμβάνουν τη διατήρηση των περιφερειακών πολιτιστικών στοιχείων και την αποκατάσταση των παραδόσεων. Αυτές οι εξελίξεις υποστηρίζονται συχνά από την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με την ανάλυση FMI, οι προσπάθειες αειφόρου τουρισμού της Ιταλίας προωθούν σε μεγάλο βαθμό λιγότερο γνωστές περιοχές όπως η Λομβαρδία, το Βένετο, η Τοσκάνη, η Καμπανία και η Αιμίλια-Ρομάνα.

  • Το τμήμα του οικοτουρισμού είναι πιθανό να είναι το πιο ανταποδοτικό στην αγορά αειφόρου τουρισμού της Ιταλίας κατά την περίοδο πρόβλεψης.
  • Οι ταξιδιώτες 26-35 θα ετών θα συνεχίσουν να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο εσόδων της αγοράς βιώσιμου τουρισμού στην Ιταλία έως το 2032.
  • Ανά τύπο περιήγησης, η μεμονωμένη κατηγορία ταξιδιωτών αναμένεται να αυξηθεί με παραγωγικό CAGR κατά την περίοδο αξιολόγησης.
  • Το εγχώριο τουριστικό τμήμα θα συνεχίσει να κατατάσσεται καλά στην αγορά.
  • Με βάση το κανάλι κρατήσεων, οι online θα παραμείνουν οι πιο προτιμώμενες από τους τουρίστες.

«Όταν πρόκειται για θέματα βιωσιμότητας, οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να ταιριάξουν τις προσωπικές τους πεποιθήσεις με τις αξίες των εμπορικών σημάτων και των επιχειρήσεων των οποίων τις υπηρεσίες και τα αγαθά χρησιμοποιούν», τονίζεται στην ανάλυση της FMI.

Οι κορυφαίοι Ιταλοί προμηθευτές βιώσιμου τουρισμού δίνουν έμφαση σε επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Προωθούν γνωστούς ιταλικούς τουριστικούς προορισμούς και αναπτύσσουν νέα προϊόντα που έχουν ενισχύσει την ανάπτυξη των πωλήσεων του βιώσιμου τουρισμού στην χώρα.