Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αγορά διαχείρισης διανομής ταξιδιών, πρόκειται να φτάσει σε αποτίμηση 91 δις δολάρια,  το 2022. Οι πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν σε 10% CAGR, με το μέγεθος της αγοράς να φτάνει τα 236 δις δολάρια έως το 2032.

Σύμφωνα με ανάλυση της Future Market Insights (FMI), συστήματα όπως η διαχειριζόμενη διανομή ταξιδιών γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα.
Καθώς κινείται ανοδικά ο αριθμός σε νέους επαγγελματίες ταξιδιώτες παγκοσμίως, υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για οργανωμένο και εξατομικευμένο σχεδιασμό.

Η τεχνολογική πρόοδος και η ψηφιοποίηση είχαν αντίκτυπο στην ανάπτυξη της ελεγχόμενης διανομής ταξιδιών.
Υπάρχουν πολλές δυνατότητες για πολυτελή ταξίδια και αυξάνονται κάθε φορά. Η αγορά διαχειριζόμενης διανομής ταξιδιών επεκτείνεται συνεχώς.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες σήμερα προτιμούν τις οργανωμένες εκδρομές που παρέχονται από διαχειριζόμενη ταξιδιωτική διανομή.

Τα διαχειριζόμενα συστήματα διανομής ταξιδιών γίνονται όλο και πιο κοινά. Σε παγκόσμιο επίπεδο, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για οργανωμένο και προσαρμοσμένο ταξιδιωτικό προγραμματισμό λόγω της αύξησης των νέων επαγγελματιών ταξιδιωτών.

Η εξέλιξη έχει επηρεαστεί από τις τεχνολογικές καινοτομίες και την ψηφιοποίηση. Υπάρχουν πολλές επιλογές για premium ταξίδια και επεκτείνονται.

Η διαχειριζόμενη αγορά διανομής ταξιδιών αυξάνεται σταθερά, με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες να προτιμούν τις προγραμματισμένες εκδρομές.

Η υιοθέτηση έξυπνων συσκευών είναι ραγδαία, γεγονός που προκαλεί τη γρήγορη αλλαγή της εν λόγω βιομηχανίας.

  • Με το κανάλι κρατήσεων, το τμήμα online κρατήσεων αναμένεται να κατέχει ένα αξιοσημείωτο μερίδιο σχεδόν ~75%.
  • Με βάση τα πακέτα, οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να επιλέγουν προσφορές για ομαδικές εκδρομές αντί των κανονικών ταξιδιωτικών προσφορών.
  • Όσον αφορά στο κανάλι κρατήσεων, το διαδικτυακό τμήμα αντιπροσωπεύει το σχετικά υψηλότερο μερίδιο αξίας στην αγορά διαχειριζόμενης ταξιδιωτικής διανομής, καθώς αυτός ο τρόπος κράτησης είναι πολύ βολικός.

«Η πανδημία είναι στο τέλος της και ο εταιρικός τομέας που θέλει να αυξήσει τις δραστηριότητες του θα κάνει τη διαχειριζόμενη ταξιδιωτική διανομή και πάλι σταθερή», υπογραμμίζεται σε ανάλυση της FMI.

Ο αντίκτυπος του COVID-19 στην αγορά

Όπως και άλλοι τομείς, ο τομέας των ταξιδιών υπέστη επίσης μεγάλη ζημιά. Κάθε επιχείρηση που σχετίζεται με ταξίδια και τουρισμό έπρεπε να κλείσει λόγω των κανονισμών που επιβλήθηκαν από το lockdown.

Η διαχειριζόμενη αγορά διανομής περιλαμβάνει κυρίως ταξιδιώτες από τον εταιρικό τομέα, ο οποίος επίσης επηρεάστηκε σοβαρά λόγω της πανδημίας.
Αυτό προκάλεσε πτώση και στην οικονομική κατάσταση του εταιρικού τομέα. Τα σχέδια για τις αρχές του 2022 παρεμποδίστηκαν από την παραλλαγή Omicron. Ωστόσο στο δεύτερο τρίμηνο σημείωσε ισχυρή αύξηση, τοποθετώντας τις δαπάνες ταξιδιών πάνω από το ένα τρίτο των επιπέδων του 2019.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αναμένονται σταθερές αυξήσεις στα μεταβατικά εταιρικά ταξίδια και τα ταξίδια με γνώμονα τις εκδηλώσεις.