![luxury- hotel-room](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2024/12/luxury-hotel-room-696x464.jpg)
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα ξενοδοχεία των ΗΠΑ αντιμετώπισαν αυξανόμενα κόστη που ξεπέρασαν την άνοδο των εσόδων το 2024, αμφισβητώντας την οικονομική ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Αυτό υπογραμμίζεται μεταξύ άλλων στη έκθεση State of the Industry 2025 της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA) σχετικά με την κατάσταση της βιομηχανίας φιλοξενίας.
Πέρυσι, το κόστος για τους ξενοδόχους αυξήθηκε ταχύτερα από τα έσοδα. Τα έξοδα που σχετίζονται με λειτουργίες και συντήρηση, πωλήσεις και μάρκετινγκ ήταν στο +5%, πιέζοντας περαιτέρω το απαιτητικό περιβάλλον λειτουργίας ξενοδοχείων.
Οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις παρέχουν αισιοδοξία
Παρ’ όλα αυτά, οι νέες τάσεις το 2025 τόσο στις δαπάνες από τους τουρίστες όσο και οι επερχόμενες σημαντικές αθλητικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις στην χώρα, αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας.
Οι ξενοδόχοι καλούνται να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια και τις εξελισσόμενες ευκαιρίες, ως πρόσθετη πηγή εσόδων.
Τα δεδομένα και η ενσωμάτωση τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, μπορούν να ενισχύσουν την εξατομίκευση των εμπειριών σε καινούρια τμήματα πελατών, μαζί με την ευελιξία και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας.
Με το 72% των τουριστών να αναμένει από τις εταιρείες να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες τους, οι επωμυμίες φιλοξενίας πρέπει να συναντούν τους πελάτες εκεί που βρίσκονται.
Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, πρέπει να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Ξενοδοχεία, θέσεις εργασίας και κόστος προσωπικού
Με την εκτιμώμενη αύξηση ρεκόρ στις δαπάνες των επισκεπτών, οι ξενοδόχοι πρέπει να είναι σε θέση να καλύψουν με εργατικό δυναμικό αυτή τη ζήτηση.
Τα ξενοδοχεία προβλέπεται να πληρώσουν στους υπαλλήλους 128,47 δις δολαρίων σε μισθούς, μισθούς και άλλες αποζημιώσεις το 2025, από 125,79 δις δολάρια το 2024.
Προβλέπεται να προσθέσουν άλλους 14.000 υπαλλήλους το 2025 και να απασχολήσουν περισσότερους από 2,17 εκατομμύρια ανθρώπους.
Ωστόσο, αυτό εξακολουθεί να είναι περίπου 200.000 λιγότερο από τα 2,37 εκατομμύρια άτομα που απασχολούνταν το 2019, πριν από την πανδημία.
Ρεκόρ κρατικών εσόδων από τα ξενοδοχεία
- Τα ξενοδοχεία προβλέπεται να δημιουργήσουν ρεκόρ 55,46 δις δολαρίων σε κρατικά και τοπικά φορολογικά έσοδα το 2025, από 53,97 δις το 2024.
- Η πρόβλεψη για το 2025 περιλαμβάνει 26,82 δις δολάρια σε φόρους ειδικούς για τα καταλύματα.
- Αναμένεται επίσης να δημιουργήσουν ρεκόρ 30,14 δις δολαρίων σε ομοσπονδιακά φορολογικά έσοδα το 2025, από 29,55 δις το 2024.
- Οι ονομαστικές δαπάνες επισκεπτών ξενοδοχείου για διαμονή, μεταφορά, φαγητό και ποτό, λιανική πώληση και άλλα έξοδα αναμένεται να φτάσουν τα 777,25 δις δολάρια το 2025, αύξηση 4% από το υψηλό ρεκόρ 747,17 δις που δαπανήθηκαν το 2024.
Ευκαιρίες για άνοδο εσόδων και τάσεις
Το τμήμα της φιλοξενίας μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα από σημαντικές αθλητικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο, που θα φιλοξενηθεί από πολλές πόλεις των ΗΠΑ.
Παράλληλα, οι άλλες αναδυόμενες ταξιδιωτικές τάσεις που θα μπορούσαν να προσφέρουν ευκαιρίες για αύξηση εσόδων και ανάπτυξης, όπως:
- Τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία προσφέρουν την ευκαιρία να δημιουργηθεί αξία μεταξύ των γενεών, καθώς και η επέκταση συγκεκριμένων προσφορών σε αναπτυσσόμενα τμήματα όπως ηλικιωμένοι και μεμονωμένοι ταξιδιώτες.
- Επιτυχημένες στρατηγικές από τους ξενοδόχους για τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων, όπως διαμονή σε κάμπινγκ, διαμονές που επικεντρώνονται στην ψυχαγωγία ή νέες συνεργασίες μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης.
- Ικανοποίηση των απαιτήσεων ταξιδιού και διαμονής για την υποστήριξη του αυξανόμενου αριθμού εκδηλώσεων και εμπειριών για τους συμμετέχοντες καθώς και για το προσωπικό, καθώς πόλεις σε όλες τις ΗΠΑ εξελίσσονται σε ζωντανούς κόμβους αθλητικού και ψυχαγωγικού τουρισμού.
- Χρησιμοποιώντας τεχνολογία και τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσετε μια πιο προσωπική ταξιδιωτική εμπειρία καθώς οι άνθρωποι κάνουν κράτηση για ταξίδια και προγραμματίζουν δρομολόγια.
Μάρκετινγκ που βασίζεται στην έμπνευση
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αναβαθμίσουν τα κανάλια διανομής και δημιουργήσουν στρατηγικές προσαρμοσμένες στις ανάγκες όλων.
- Για νεότερο κοινό, πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram είναι απαραίτητες, ενώ το Condé Nast παραμένει το ιδανικό μέρος για τους ταξιδιώτες πολυτελείας.
- Το 64% των χρηστών Gen Z προτιμά το TikTok ως κύρια μηχανή αναζήτησης, ακολουθούμενο από το 50% των Millennials.
Ταξίδια solo
Επιμεληθείτε ευκαιρίες για solo ταξιδιώτες και βελτιώστε τις προσφορές με εξατομικευμένες ανέσεις όπως κοινόχρηστους χώρους, προγράμματα ευεξίας και συναντήσεις με άλλα άτομα μέσω κοινών τοπικών εμπειριών ή μοναχικές εξερευνήσεις.
Ευθυγραμμίστε τις τιμές για αυτούς τους ταξιδιώτες στο μέτρο του δυνατού.
Προσαρμόσιμα ομαδικά καταλύματα
Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσφέρουν τη δυνατότητα σε φίλους και οικογένειες να προσαρμόσουν τη διαμονή τους εύκολα, από διαμορφώσεις δωματίων και δραστηριότητες έως αφίξεις και αναχωρήσεις (κρατήσεις).
Προσφορά υπηρεσίες για τα ενδιαφέροντα τους και εκδηλώσεις για μικρότερες ομάδες.
Συνεργασίες
Οι μοναδικές συνδέσεις καταλυμάτων με τοπικές επιχειρήσεις διαφοροποιούν τις προσφορές τους και αντανακλούν τις αξίες των ταξιδιωτών.
Για παράδειγμα, εξερευνήστε ευκαιρίες για συμμετοχή και ενίσχυση της τοπικής κοινότητας, βιωσιμότητα, υπεύθυνα ταξίδια μέσα από δραστηριότητες πολιτιστικής εμβάπτισης και ευκαιρίες εξυπηρέτησης.
Προγράμματα ευεξίας και ψηφιακής αποτοξίνωσης
Για ταξιδιώτες που αναζητούν βελτιωμένη φυσική και ψυχική ευεξία, εξερευνήστε πρωτοποριακές και παραδοσιακές ευκαιρίες για την κάλυψη των αναγκών τους και πρότυπα με προσφορές που περιλαμβάνουν δραστηριότητες με γνώμονα τη φύση, μαθήματα γυμναστικής και συνεργασίες που επεκτείνουν την εμπειρία ευεξίας πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο.
Ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας για μεμονωμένες γυναίκες ταξιδιώτες
Τα ξενοδοχεία καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για την ασφάλεια ενσωματώνοντας χαρακτηριστικά όπως ασφαλείς κλειδαριές δωματίων, καλά φωτισμένα μονοπάτια και υποστήριξη θυρωρού 24/7.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε ταξιδιωτικά πακέτα με επίκεντρο τις γυναίκες -συμπεριλαμβανομένων επιμελημένων ομαδικών δραστηριοτήτων- τα οποία μπορεί να δημιουργήσουν ευκαιρίες για σύνδεση και να μειώσουν τα εμπόδια στα solo ταξίδια.
Πρόσθετη φροντίδα για τους ηλικιωμένους ταξιδιώτες
Δώστε προτεραιότητα στην προσβασιμότητα και την ένταξη -πάνω και πέρα από τις κανονιστικές απαιτήσεις-με χαρακτηριστικά όπως ράμπες και ανελκυστήρες, σαφή σήμανση, ακουστικές και οπτικές οδηγίες και καλά κοινοποιημένες διαδικασίες ασφάλειας και έκτακτης ανάγκης.
Πολλές από αυτές τις προσφορές θα ωφελήσουν και άλλους ταξιδιώτες.
Προσφέρετε υγεία και υπηρεσίες ευεξίας, όπως εξατομικευμένα μαθήματα γυμναστικής και περιποιήσεις σπα, καθώς και βοήθεια από θυρωρό για προγραμματισμό δρομολογίων.