Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στα 103.497,1 εκατομμύρια δολάρια αναμένεται να φτάσει μέχρι το 2033, η παγκόσμια αγορά γάμων προορισμού.

Σύμφωνα με την Future Market Insights (FMI) θα κινηθεί με 13,1% CAGR στην περίοδο πρόβλεψης 2023-2033.
Η αξία της αγοράς είναι 30.259,5 εκατομμύρια δολάρια το 2023, από τα 26.754,73 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Η αγορά είναι έτοιμη να εκτοξευθεί ραγδαία κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης, γεγονός που οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων. Ανάμεσα τους η αυξανόμενη διασύνδεση καθώς και η ανοδική ζήτηση για γάμο προορισμού.

Τα ζευγάρια χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα social media για να μοιράζονται τη διαδικασία και τις εμπειρίες τους όσον αφορά στον προγραμματισμό του γάμου τους.

Αρκετές τάσεις έχουν επηρεάσει την αγορά, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας, καθώς με τη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι νύφες και οι γαμπροί βρίσκουν ευκολότερο από ποτέ να κάνουν σχέδια εξ αποστάσεως.

Αυτό περιλαμβάνει τον προγραμματισμό εκδηλώσεων μέσω της ηλεκτρονικής δημιουργίας προσκλήσεων και της παρακολούθησης RSVP έως την ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτού μηνύματος.

Η τεχνολογία διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της ενημέρωσης και της συμμετοχής όλων.

Η ενσωμάτωση τεχνολογικών χαρακτηριστικών αιχμής, όπως οι θάλαμοι φωτογραφιών, τα πλάνα από drone που καταγράφουν πανοράματα της εκδήλωσης έχουν γίνει όλο και πιο συνηθισμένα.

Οι εικονικοί διοργανωτές γάμων ανοίγουν νέες πόρτες για τη δημιουργικότητα που βοηθούν στην ανάπτυξη των γάμων προορισμού.

  • Τα ζευγάρια συχνά επιλέγουν γάμους με προορισμό για να δημιουργήσουν μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες για τους ίδιους και τους καλεσμένους τους.
  • Οι εξωτικές τοποθεσίες, τα γραφικά τοπία και οι πολιτιστικά πλούσιοι προορισμοί προσφέρουν μια αίσθηση περιπέτειας και δημιουργούν μόνιμες αναμνήσεις.
  • Οι γάμοι προορισμού μπορεί μερικές φορές να είναι πιο οικονομικοί από τους παραδοσιακούς γάμους, ειδικά σε ακριβές περιοχές ή πόλεις.
  • Μπορεί να επιλέξουν προορισμούς με ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες, χαμηλό κόστος χώρων και προσφορές πακέτων που προσφέρονται από θέρετρα ή διοργανωτές γάμων.
  • Τα ζευγάρια προτιμούν μικρές, πιο οικείες συγκεντρώσεις αντί για μεγάλους, παραδοσιακούς γάμους.
  • Οι γάμοι προορισμού παρέχουν την ευκαιρία να έχουν μια πιο αποκλειστική λίστα καλεσμένων, οδηγώντας σε μια πιο προσωπική και συνδεδεμένη εμπειρία.

Οι συνεργασίες σε γάμους προορισμού

Οι συνεργασίες ξενοδοχείων και θέρετρων με διοργανωτές γάμων, συνεργασία με γνωστούς παρόχους υπηρεσιών γάμου, συμβάλλουν στη διεύρυνση της εμβέλειας των υπηρεσιών και παρέχουν στους χρήστες ένα ευρύ φάσμα επιλογών και τεχνογνωσίας.

Αυτοί οι παράγοντες οδηγούν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας γάμων προορισμού.

Τι οδηγεί τη ζήτηση στην ανάπτυξη της αγοράς γάμων προορισμού

  • Οι χώροι και οι διοργανωτές γάμων προορισμού προσφέρουν προσαρμόσιμα πακέτα, επιτρέποντας στα ζευγάρια να προσαρμόσουν το γάμο τους στις προτιμήσεις και το στυλ τους.
  • Τα θέρετρα και τα ξενοδοχεία προσφέρουν υπηρεσίες σχεδιασμού γάμου ή συνεργάζονται με επαγγελματίες διοργανωτές γάμων για να κάνουν τα σχέδια βιώσιμα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
  • Καθώς ο κόσμος γίνεται όλο και πιο διασυνδεδεμένος, οι διεθνείς και διαπολιτισμικοί γάμοι γίνονται όλο και πιο συνηθισμένοι, αυξάνοντας την ανάγκη για βολικές και εύκολα προσβάσιμες τοποθεσίες για τη συγκέντρωση των εμπλεκόμενων οικογενειών.
  • Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιδίως το Instagram και το Pinterest, έχουν επηρεάσει σημαντικά τις γαμήλιες τάσεις.

Προοπτικές πωλήσεων της αγοράς γάμου προορισμού

Η παγκόσμια ζήτηση για γάμους προορισμού είναι έτοιμη να επεκταθεί με 13,1% CAGR κατά την περίοδο πρόβλεψης από το 2023 έως το 2033. Κατά την ιστορική περίοδο 2018 και 2022, οι πωλήσεις κλιμακώθηκαν με 12,9% CAGR.

Η αγορά διαμορφώθηκε σε ένα ποσό ύψους 26.754,73 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Το επιχειρηματικό περιβάλλον για τη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ιδιαίτερα θετικό και ανταγωνιστικό από τη φύση του. Σε συνδυασμό με τη συνεχή ανάπτυξη και τις ευκαιρίες στον ορίζοντα, ο γάμος προορισμού αυξάνει σταθερά τη δημοτικότητά του σε όλο τον κόσμο τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με την έκθεση του Group Travel Organization, ένας γάμος προορισμού αντιπροσωπεύει έναν στους τέσσερις γάμους.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο της υπηρεσίας, το κανάλι κράτησης, την αγορά-στόχο, τη χωρητικότητα των επισκεπτών, την εποχή και την οργάνωση της διαμονής, ευθυγραμμιζόμενες με τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών που αυξάνουν τη ζήτηση για γάμους προορισμού στην αγορά.

Καθώς ο κλάδος των γάμων προορισμού στο σύνολό του γνώρισε μετασχηματισμό μετά την πανδημία, καθώς προκάλεσε μια στροφή προς τους πολυτελείς γάμους, με τα ζευγάρια να επιλέγουν μικρότερες, πιο οικείες τελετές μακριά από το σπίτι τους και να εστιάζουν σε άψογες γιορτές για πολλές ημέρες.

Οι γάμοι προορισμού συχνά λειτουργούν και ως ταξίδι του μέλιτος, επιτρέποντας στα ζευγάρια να ξεκινήσουν τον έγγαμο βίο τους στην ίδια τοποθεσία όπου αντάλλαξαν όρκους.
Συχνά συνοδεύονται από γαμήλια πακέτα που περιλαμβάνουν υπηρεσίες σχεδιασμού και συντονισμού, μειώνοντας το άγχος και τον φόρτο εργασίας του ζευγαριού και των οικογενειών τους.

Ο γάμος σε κάστρο θα παραμείνει δημοφιλής παγκοσμίως

Το τμήμα του γάμου με κάστρο αναμένεται να αναπτυχθεί με 13,6% CAGR κατά τη διάρκεια της περιόδου προβολής στην αγορά γάμων προορισμού. Ο γάμος στην παραλία είναι ένα αναδυόμενο τμήμα της αγοράς και κατέγραψε το υψηλό μερίδιο εσόδων το έτος 2022.

Αρκετοί διάσημοι παίκτες εισέρχονται στον κλάδο των γάμων προορισμού, καθώς υπάρχει ανάγκη για αλλαγή στις αγορές που οδηγεί στην ανάπτυξη της αγοράς.

Οι καταναλωτές προτιμούν το τμήμα σχεδιασμού γάμου σε τύπο υπηρεσίας

Στο τμήμα του τύπου υπηρεσιών, η οργάνωση γάμου προτιμάται από το τμήμα των καταναλωτών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι βοηθά τα ζευγάρια με τα πάντα, από την εύρεση του τέλειου χώρου μέχρι τον συντονισμό των μεταφορών και των καταλυμάτων. Το τμήμα είχε σχεδόν το 34,0% της ζήτησης στην αγορά το 2022.

Το τμήμα του σχεδιασμού γάμου αντιπροσωπεύει την πλήρη υπηρεσία στους γάμους και διαχειρίζεται όλα τα γεγονότα μιας μεγάλης ημέρας, από την αρχή έως το τέλος, γεγονός που διευκολύνει το ζευγάρι.

Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού συνήθως αναλαμβάνουν καθήκοντα που κυμαίνονται από τη δημιουργία σχεδίων ορόφων και τη διαπραγμάτευση συμβάσεων με προμηθευτές μέχρι την εξασφάλιση καταλυμάτων για τους επισκέπτες.

Αυτοί είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες που ωθούν την ανάπτυξη της αγοράς γάμων προορισμού.

Οι γάμοι προορισμού γενικά γιορτάζονται με στενούς συγγενείς και φίλους

Όσον αφορά στη χωρητικότητα των καλεσμένων, το τμήμα κάτω των 100 ατόμων προτιμάται περισσότερο ως χωρητικότητα καλεσμένων στην παγκόσμια αγορά.

Οι πελάτες επιθυμούν οικείες τελετές και να γιορτάζουν με στενούς συγγενείς και φίλους, και αυτό σπάνια ξεπερνά τους 100 καλεσμένους.

Τα πολύ εύπορα ζευγάρια επιθυμούν πολυτελείς, μεγαλοπρεπείς γαμήλιες εκδηλώσεις, που συχνά φιλοξενούν πάνω από 50+ καλεσμένους. Δίνουν προτεραιότητα στη χλιδή, την αποκλειστικότητα, την ιδιωτικότητα και την άψογη εξυπηρέτηση.

Αυτές οι τάσεις βοηθούν το τμήμα κάτω των 100 καλεσμένων να έχει μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά. Αυτό το τμήμα είχε μερίδιο αγοράς 65,3% το έτος 2022.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Οι βασικές εταιρείες επενδύουν σε δραστηριότητες συνεργασίας και σύμπραξης για τη δημιουργία συνεργασιών με στόχο την προσέλκυση περισσότερων καταναλωτών και την παροχή στους χρήστες ευρύτερου φάσματος επιλογών και τεχνογνωσίας. Επίσης, επεκτείνουν τις προσφορές τους σε προορισμούς για να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων και προϋπολογισμών.

Εξερευνούν επίσης νέες και εξωτικές τοποθεσίες που προηγουμένως ήταν λιγότερο δημοφιλείς για γάμους. Με την αξιοποίηση εξειδικευμένων αγορών και την παροχή περισσότερων επιλογών στα ζευγάρια.