Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ζήτηση και οι πωλήσεις στα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Γερμανίας τον Μάιο, είναι ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Αυτό αποκαλύπτει ο τελευταίος δείκτης κλίματος πωλήσεων από τον Dr. Fried & Partner.
Ωστόσο, αυτή η ελαφρά πτώση είναι κατά βάση εποχιακή, ειδικά αφού ο αναμενόμενος κορεσμός επήλθε μετά τους τρεις πρώτους μήνες άνθησης του τρέχοντος έτους.

  • Το 55,8% των τουριστικών πρακτόρων είπε ότι η κατάσταση ήταν «καλή» (Απρίλιος: 64,8%).
  • Το 36,5% (Απρίλιος: 28,7%) απάντησε «ικανοποιητική».
  • Το 7,7% (Απρίλιος: 6,5%) «κακή».

Όμως αυτή η τάση προς μια αρνητική εξέλιξη σχετίζεται με την εποχική εξασθένηση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στις αρχές του έτους.

Κοιτάζοντας πίσω, ο ισολογισμός των ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι επίσης κάπως χειρότερος από πριν.

Στο ερώτημα εάν οι πωλήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών είχαν αυξηθεί τους τελευταίους δύο έως τρεις μήνες, το 64,2% απάντησε «ναι» (Απρίλιος: 72,9%).
Το 10,4% απάντησε «όχι» (Απρίλιος: 7,5%), με το 25,5% (Απρίλιος: 19,6%) να δηλώνει ότι οι πωλήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών παρέμειναν «αμετάβλητες» κατά την αναφερόμενη περίοδο.

Οι προσδοκίες μειώνονται

Όταν οι τουριστικοί πράκτορες ρωτήθηκαν αν θα βελτιωθεί η κατάσταση των εσόδων τους επόμενους έξι μήνες, απάντησαν:

  • 40,6% «ναι» (Απρίλιος: 46,7%).
  • 13,2% «όχι» (Απρίλιος: 8,4%).
  • 46,2% είπε ότι τίποτα δεν θα αλλάξει τους επόμενους έξι μήνες (Απρίλιος: 44,9%).

Οι βασικές προσδοκίες των ταξιδιωτικών πρακτορείων μειώθηκαν κατά 7,9 μονάδες στις 110,3 τον Μάιο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.
Η κατάσταση δεν είναι διαφορετική για τον κλιματικό δείκτη τουριστικών πωλήσεων. Αυτός μειώθηκε κατά 8,9 μονάδες στις 119,1 τον Μάιο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.