Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι διακοπές all-inclusive δεν είναι και τόσο «all-inclusive», με περισσότερους από εννέα στους 10 Βρετανούς να ξοδεύουν χρήματα εκτός των όσων καλύπτονται στο θέρετρο, σύμφωνα με την CouponBirds.

  • Σχετικά με τη στάση και τις καταναλωτικές συνήθειες απέναντι στα ταξίδια all-inclusive, πάνω από τριάντα εκατομμύρια Βρετανοί (67%) πιστεύουν ότι αυτός είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να ταξιδέψουν.
  • Μόνο το 14% πιστεύει ότι η διαμονή του είδους δεν είναι καθόλου οικονομικά αποδοτική.

Οπως αποδεικνύεται οι Βρετανοί εξακολουθούν να ξοδεύουν επιπλέον χρήματα ενώ μένουν σε ένα all-inclusive θέρετρο.

  • Τα δείπνα έξω (27%), οι ξεναγήσεις στην πόλη (26%) και οι εκδρομές (25%) είναι τα τρία κορυφαία “πρόσθετα έξοδα” εκτός των όσων περιλαμβάνονται στο πακέτο.
  • Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (49%) ξοδεύουν επιπλέον χρήματα μόνο για φαγητό και ποτό εκτός του θέρετρου τους, είτε πρόκειται για δείπνο είτε για φαγητό και ποτό από τα τοπικά καταστήματα.

Πού ξοδεύουν επιπλέον χρήματα σε all-inclusive διακοπές οι Βρετανοί

  • Βραδινό 27%
  • Ξενάγηση πόλης  26%
  • Εκδρομή  25%
  • Ποτά σε μπαρ 23%
  • Αναμνηστικά 23%
  • Φαγητό και ποτό από καταστήματα  22%
  • Μεσημεριανό  20%
  • Αλκοόλ  19%
  • Ρούχα  18%
  • Δώρα (φίλους, οικογένεια)  18%

Οι Βρετανοί ξοδεύουν επίσης πολλά χρήματα σε αυτά τα είδη, με το μέσο συνολικό ποσό που ξοδεύουν εκτός ξενοδοχείου να ανέρχεται στις 336 λίρες.

Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο των ετών οι Βρετανοί θα μπορούσαν να έχουν ξοδέψει ένα τεράστιο ποσό 8,7 δισεκατομμυρίων λιρών για έξτρα παροχές που δεν περιλαμβάνονται στο all-inclusive.

  • Περίπου εννέα εκατομμύρια (20%) ιξοδεύουν μεταξύ 500 και 1000 λίρες επιπλέον εκτός του all-inclusive θέρετρου τους κάθε φορά που ταξιδεύουν, διαψεύδοντας αυτό το είδος ταξιδιού ως οικονομικά αποδοτικό.

Ακόμα και αν τα all-inclusives φαίνονται λιγότερο οικονομικά αποδοτικά, πολλοί Βρετανοί εξακολουθούν να τα προτιμούν.

  • Λίγο περισσότεροι από 26 εκατομμύρια Βρετανοί (58%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία φορά στο παρελθόν ένα ταξίδι all inclusive, με τα πιο δημοφιλή θέρετρα να είναι οι παραλίες (44%), τα μόνο για ενήλικες (32%) και τα πολυτελή (25%).

Τι είδους all-inclusive επιλέγουν οι Βρετανοί

  • Οι Βρετανοί επιλέγουν επίσης πιο συγκεκριμένους τύπους all-inclusive, καθώς πάνω από έξι εκατομμύρια θέλουν να ενισχύσουν την υγεία τους σε ένα καταφύγιο ευεξίας, αποτοξίνωσης ή ψυχικής υγείας (15%), ενώ τουλάχιστον 15 εκατομμύρια (35%) ταξιδεύουν με all-inclusive κρουαζιέρες.
  • Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (39%) έχουν καταφύγει στο Booking.com για να διαβάσουν κριτικές για να βρουν τον τέλειο προορισμό τους.
  • Το 18% έχει βασίσει την επιλογή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε κάποιον influencer που ακολουθεί.
  • 1,9 εκατομμύρια (37%) 18-24 ετών έχουν καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο all-inclusive με βάση το TikTok ή τη σύσταση ενός influencer.