Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η viral τάση για τη σοκολάτα Ντουμπάι, βρίσκεται πίσω από την έκρηξη σε κρατήσεις για διακοπές από Βρετανούς, στο εμιράτο.

Ο πάροχος πολυτελών διακοπών Destination2, είδε τις κρατήσεις για το Ντουμπάι να αυξάνονται 38% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα του 2024, καθώς η γλυκιά λιχουδιά προκαλεί φρενίτιδα αγορών αφού έγινε viral στα social media.

Την περασμένη εβδομάδα, η ζήτηση της αυξήθηκε τόσο που οι λιανοπωλητές έπρεπε να επιβάλουν ένα αυστηρό όριο δύο ράβδων ανά πελάτη.

Η σοκολάτα του Ντουμπάι με το κρεμώδες κέντρο φιστικιού είναι εμπνευσμένο από το Knafeh, ένα αραβικό επιδόρπιο φτιαγμένο από εκλεκτά αρτοσκευάσματα και ξηρούς καρπούς. Το hashtag #dubaichocolate έχει 337.800 δημοσιεύσεις μόνο στο TikTok.

Αλλά η τρέλα δεν είναι οδηγεί απλώς τους λάτρεις της σοκολάτας στα καταστήματα. Tους εμπνέει να κάνουν κράτηση και για πτήσεις με τη ζήτηση να εκτοξεύεται στα ύψη.

Το φαινόμενο είναι μέρος μιας αυξανόμενης τάσης γνωστής ως «τουρισμός γεύσης», όπου τα μοντέρνα τρόφιμα επηρεάζουν τις αποφάσεις για αποδράσεις.

Οπως υπογραμμίζει σχετικά η Betty Bouchier-Hobin από το Destination2 «οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν εδώ και καιρό την ανακάλυψη σε νέες κουζίνες. Τώρα βλέπουμε το ίδιο το φαγητό να γίνεται ο κύριος λόγος για την επιλογή ενός προορισμού.

Σε μια προσπάθεια για αυθεντικότητα, οι Βρετανοί αναζητούν τους προορισμούς από τους οποίους προέρχονται τα τρόφιμα είτε πρόκειται για την πιο σοκολάτα του Ντουμπάι είτε για τις διάσημες τηγανίτες σουφλέ της Ιαπωνίας.

Με τους τουρίστες να έχουν πλέον μεγαλύτερη επιλογή προορισμών για να διαλέξουν από ποτέ, αναζητούν μοναδικούς παράγοντες που θα καθοδηγήσουν την απόφαση τους και οι τάση του viral food γίνεται γρήγορα μια από τις μεγαλύτερες».