Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πολλές ταξιδιωτικές εταιρείες με επίκεντρο τον καταναλωτή έχουν αναλάβει δράση για την αειφορία.
Αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τις εταιρείες B2B του κλάδου. Εκείνες που δεν ασχολούνται άμεσα με τους ταξιδιώτες, αλλά παρέχουν συστήματα και υπηρεσίες στη βιομηχανία.

«Η αειφορία συνολικά είχε κακή πρόσληψη στον ταξιδιωτικό χώρο B2B», διαπιστώνει η έκθεση από την εταιρεία συμβούλων Belvera Partners.

Η εταιρεία συμβούλων αξιολόγησε ιστότοπους 350 ταξιδιωτικών εταιρειών B2B από όλο τον κόσμο. Τα ευρήματα υποδεικνύουν έλλειψη ιεράρχησης θεμάτων βιωσιμότητας μεταξύ των ταξιδιωτικών εταιρειών B2B που αναλύθηκαν.

  • Το 43% αναφέρουν βιωσιμότητα ή παρόμοιους όρους όπως περιβάλλον ή ΕΚΕ στους ιστότοπους τους.
  • Πολλοί λιγότεροι (24%) έχουν πολιτικές βιωσιμότητας στους ιστότοπους τους.
  • Μόνο το 17% έχει κάθε είδους «αναφορά βιωσιμότητας».

Εξετάζοντας 12 υποτομείς εντός του οικοσυστήματος B2B:

  • Η αεροπορία έχει το υψηλότερο ποσοστό εταιρειών με αναφορά βιωσιμότητας (42%).
  • Ο τομέας υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων B2B σημείωσε τη χαμηλότερη βαθμολογία. Με μόνο το 16% των εταιρειών να αναφέρει την αειφορία.
  • Οι εταιρείες τεχνολογιών ταξιδιού βγαίνουν ελαφρώς καλύτερες από τον μέσο όρο για αναφορές βιωσιμότητας. Είναι στο 53% έναντι 43% κατά μέσο όρο σε όλους τους τομείς και για δημοσίευση πολιτικών 29% έναντι 24% στο μέσο όρο.

Οι ΗΠΑ έχουν το χαμηλότερο ποσοστό εταιρειών με αναφορές βιωσιμότητας 13%, σε σύγκριση με το Ηνωμένο Βασίλειο (23%) και την Ισπανία (19%).