Ο Δήμος Πρέβεζας ακολουθώντας το στρατηγικό του πρόγραμμα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, προχωρά στην υλοποίηση της δράσης Branding του Δήμου. Μέσω μιας επιτυχημένης συνεργασίας με την τοπική εταιρεία IFrame, σχεδιάστηκε το τουριστικό λογότυπο της πόλης, η φράση slogan («Kάθε μέρα μια νέα εμπειρία»), επανασχεδιάστηκαν τουριστικοί χάρτες και φυλλάδια, με σκοπό τη δημιουργία τουριστικής ταυτότητας με ταυτόχρονη Social Media Strategy.
Οι δράσεις αναφέρονται στο αναθεωρημένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, το οποίο αποσκοπεί σε ορίζοντα τριετίας, με βασικό και απαραίτητο κριτήριο τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων, να αποτελέσει μια πολύ γερή βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η τουριστική αξιοποίηση της περιοχής.

Φιλοσοφία του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) Φτάνοντας από στεριά, θάλασσα ή αέρα, η Πρέβεζα σας υποδέχεται και σας χαμογελά. Εκεί όπου συναντώνται το καταγάλανο Ιόνιο και ο ήρεμος Αμβρακικός, η πόλη – νησί των τριών κάστρων, με μια υπέροχη προκυμαία, μαρίνα γεμάτη ιστιοπλοϊκά, πλούσια γαστρονομία με δεκάδες σημεία να τα απολαύσεις, καλαίσθητους πεζόδρομους και διατηρημένο ιστορικό κέντρο με εκλεπτυσμένα καταστήματα, θα σας γοητεύσει.
Λίγο έξω από την πόλη, στην εντυπωσιακή αρχαία Νικόπολη, καθημερινή πηγή έμπνευσης για τους ντόπιους αλλά και περαστικούς, «συναντάμε» τον Οκταβιανό Αύγουστο, τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα. Κατόπιν ξεκινάμε το ταξίδι και ετοιμαζόμαστε να εξερευνήσουμε τα 60 χιλιόμετρα παραλιών που κάθε σημείο τους έχουν κάτι μοναδικό να σου προσφέρουν. Σε αυτή τη γωνιά λοιπόν της Ηπείρου, οι επιλογές δεν έχουν τέλος, ούτε και οι απολαύσεις… και κάθε μέρα, είναι μια νέα εμπειρία για σένα!
Πηγή : www.epiruspost.gr