Στην εβδομάδα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του δημοφιλέστερου γυναικείου περιοδικού στην ολλανδική αγορά, Margriet, συμμετείχε ο ΕΟΤ, με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο, ελκυστικό και ασφαλή πολυνησιακό προορισμό στο γυναικείο ολλανδικό κοινό, ηλικίας 45+ και στα social media.

Τo Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών προωθώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν στην Ολλανδική αγορά, διοργάνωσε επικοινωνιακή εκδήλωση προβολής της Ελλάδας στον πολυχώρο Brabanthallen, στην πόλη s-Hertogenbosch, στο πλαίσιο της Στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τη διετία 2019-2020.

Η δράση εντάχθηκε στην εβδομάδα εορταστικών εκδηλώσεων -ενόψει των Χριστουγέννων -του δημοφιλούς περιοδικού, Margriet, που εκδίδεται από τον μεγαλύτερο στο χώρο των εκδόσεων, εκδοτικό όμιλο Sanoma, ο οποίος κατέχει γνωστούς εμπορικούς τίτλους Μέσων με ισχυρή θέση στην αγορά των media.

Σύμφωνα με μελέτες στην Ολλανδία, οι γυναίκες είναι αυτές που παίρνουν τις αποφάσεις για την επιλογή του προορισμού στις οικογενειακές διακοπές, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό το γυναικείο κοινό, ηλικίας 45+, υψηλού μορφωτικού επιπέδου.

Η Ελληνική παρουσία στις ανωτέρω εκδηλώσεις έκλεψε τις εντυπώσεις με την διαμόρφωση μίας ελληνικής παραλίας, και της υπερμεγέθους ξύλινης καρέκλας παραλίας με ελληνικά χρώματα.

Καθ´ όλη την διάρκεια της εκδήλωσης, οι επισκέπτες συμμετείχαν σε βιωματική δράση, βγάζοντας selfie στην ελληνική καρέκλα και αναρτώντας την φωτογραφία τους στο Instagram, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο σε διαγωνισμό, για ένα ταξίδι στην Ελλάδα προσφορά της Aegean Airlines και δωρεάν διαμονές στη Σύρο και στην Κάρπαθο, προσφορά των Yades Greek Historic Hotels.

Παράλληλα, παρέχονταν τουριστικές πληροφορίες για τους ελληνικούς προορισμούς με στόχο τη δημιουργία θετικού και γιορτινού κλίματος για τους επισκέπτες και την κινητοποίηση τους ώστε να ενισχυθούν οι προ-κρατήσεις κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Συνολικά 70.000 αναγνώστες του περιοδικού επισκέφτηκαν τον πολυχώρο, μένοντας έξι  ώρες στον χώρο και συμμετέχοντας σε δράσεις, εργαστήρια, εκδηλώσεις γαστρονομίας, τουρισμού, πολιτισμού και μόδας. Ιδιαίτερα γνωστοί ολλανδοί καλλιτέχνες, influencers, bloggers και άνθρωποι των media όπως οι Trijntje Oosterhuis, Thomas Acda, Jeroen van der Boom και γνωστοί ολλανδοί συγγραφείς όπως οι Esther Verhoef, Merel Westrik και Ronald Giphart.