Ολοκληρώθηκε μια ακόμη διαδικτυακή καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην περίφημη ταξιδιωτική πλατφόρμα Trivago που στόχο είχε την δυναμική προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.
Η καμπάνια που υλοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης βασίστηκε σε μία συγκροτημένη στρατηγική επιλογής χωρών και περιόδου προβολής.
Το χρονικό διάστημα από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο ήταν το timing εκείνο στο οποίο όλοι οι υποψήφιοι ταξιδιώτες έψαχναν έναν οποιοδήποτε προορισμό για να ταξιδέψουν μετά την λήξη των lockdown.
Σε συνεργασία με τα στελέχη της trivago δημιουργήθηκε μία «δεξαμενή» σχετικών ή ανταγωνιστικών προορισμών με τη Θεσσαλονίκη.
Όταν χρήστες από την Αυστρία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ελβετία και τη Μεγάλη Βρετανία αναζητούσαν πληροφορίες για τους προορισμούς αυτούς στην trivago, εμφανιζόταν στην οθόνη τους το διαφημιστικό υλικό της Θεσσαλονίκης.
O δείκτης Impressions έδειξε πως το προωθητικό εικαστικό της πόλης εμφανίστηκε στις οθόνες του κοινού της Trivago 1.059.000 φορές, ένα κοινό καθόλου τυχαίο και αρκετά πολύτιμο μιας που πρόκειται για ready-to-buy χρήστες.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Trivago είναι η μεγαλύτερη metasearch μηχανή αναζήτησης που συγκρίνει τιμές καταλυμάτων και προσφορές που παρέχονται από πολλές διαφορετικές online ιστοσελίδες κρατήσεων.
Συνεργάζεται με πολλές ιστοσελίδες κρατήσεων παγκοσμίως, με online ταξιδιωτικές εταιρείες καθώς και με αλυσίδες καταλυμάτων και ανεξάρτητα ξενοδοχεία. Συνολικά οι ιστοσελίδες της Trivago καλύπτουν περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια ξενοδοχεία και άλλους τύπους καταλυμάτων σε περίπου 190 χώρες.