Η Ταϊλάνδη (78%), η Ινδονησία (76%) και οι ΗΠΑ (74%) είναι οι τρεις πρώτοι διεκδικητές για ταξίδια στην εγχώρια αγορά, σύμφωνα με την έρευνα GoLocal Travel για την ψηφιακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Agoda.

Οι μισοί από τους Ταϊλανδούς είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν, ελαφρώς κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο στο 58%.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τα επόμενα ταξίδια τους είναι Τσιάνγκ Μάι, Πουκέτ και Χούα Χιν.

Τα τρία πέμπτα των ταξιδιωτών είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να ετοιμάσουν τις αποσκευές τους και να ταξιδέψουν. Αυτοί είναι από:

  • Βιετνάμ (87%)
  • Ινδονησία (78%)
  • Ταϊβάν (59%)

Συνολικά, το 65% των ταξιδιωτών θα ήθελαν να κάνουν εσωτερικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 35% θα ήθελαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Ταξιδιωτικές αποστάσεις

Σε αυτόν τον νέο κόσμο των αποδράσεων, το 41% ​​από την Ταϊλάνδη είναι πιο άνετοι να ταξιδεύουν από τρεις έως τέσσερις ώρες, συγκρίσιμο με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 46%.

Αυτό ακολουθείται από το ταξίδι για δύο ώρες ή λιγότερο (36%), το υψηλότερο παγκοσμίως.

Οι πτήσεις είναι η μεταφορά επιλογής για το 50% των Ταϊλανδέζων ταξιδιωτών, με την οδήγηση στο 41% ​​το υψηλότερο από όλες τις αγορές που ρωτήθηκαν, σχεδόν διπλάσιο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 28%.

Πάνω από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών είναι πιο άνετα, ταξιδεύοντας μόνο δύο ώρες ή λιγότερο.

Στις ΗΠΑ και την Ταϊβάν, μόνο το 14% και το 15% αντίστοιχα είναι άνετα σε ταξίδια έως και δύο ώρες.
Άνετοι για ταξίδια από πέντε έως οκτώ ώρες είναι:

  • Το 25% ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ
  • Το 22% ταξιδιωτών από το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας
  • Το 19% ταξιδιωτών από την Ταϊβάν

Τι αναζητούν στα ταξίδια

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ως επί το πλείστον «Ησυχία και χαλάρωση», «Φαγητό και ποτά» και «Διάσημα αξιοθέατα» για την επόμενη περιπέτειά τους.

Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει την τάση των ανθρώπων να ενδιαφέρονται περισσότερο να ταξιδέψουν σε:

  • Παραθαλάσσιους προορισμούς 37%
  • Φύση της υπαίθρου 30%
  • Πόλεις 16%.

Οι ταξιδιώτες της Ταϊλάνδης προτιμούν την παραλία (38%) περισσότερο, με τη φύση (36%) να ακολουθεί.

Ενώ τα ψώνια κατατάσσονται χαμηλότερα σε λιγότερο από ένα στους 10 για τις προτεραιότητες των παγκόσμιων ταξιδιωτών, αυτό αυξάνεται σε έναν στους πέντε ταξιδιώτες από τη Σαουδική Αραβία που αναζητούν θεραπεία shopping στο επόμενο ταξίδι τους.

«Η όρεξη για ταξίδια δεν έχει μειωθεί, στην πραγματικότητα έχει γίνει ισχυρότερη, δήλωσε ο Errol Cooke, αντιπρόεδρος των υπηρεσιών συνεργατών της Agoda.

Τα εγχώρια ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, με περισσότερους ανθρώπους που επιθυμούν να εξερευνήσουν τη δική τους περιοχή ή τη χώρα τους.

Nα μείνουν σε τοπικό επίπεδο και να κάνουν ταξίδια με αποστάσεις κάτω των τεσσάρων ωρών».

Επιλογές διαμονής

Τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων βρίσκονται στη λίστα των επιλογών διαμονής για τα επόμενα ταξίδια, ακολουθούμενα από θέρετρα.

Οι πιο κορυφαίες παροχές που αναζητούν οι ταξιδιώτες στις εγκαταστάσεις είναι η εσωτερική ψυχαγωγία, οι ιδιωτικές κουζίνες και οι εγκαταστάσεις πισίνας, που αντικατοπτρίζοντας τις κοινωνικές αποστάσεις.