Με περισσότερους από 963 εκατ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, το WeChat είναι η κορυφαία εφαρμογή κοινωνικών μέσων στην Κίνα.

Στο πλαίσιο αυτό η κινεζική υπηρεσία ψηφιακού μάρκετινγκ Dragon Trail Interactive έχει συλλέξει από την αρχή του 2017 εβδομαδιαία στοιχεία για το πώς τα εθνικά γραφεία τουρισμού, οι οργανώσεις μάρκετινγκ προορισμού, οι αεροπορικές εταιρείες και οι γραμμές κρουαζιέρας χρησιμοποιούν το WeChat για να προωθήσουν τις προσφορές τους σε κινέζους καταναλωτές.

Με βάση την ανάλυση των δεδομένων που συνέλεξε στην κορυφή της λίστας των τουριστικών γραφείων είναι η Destination Canada, η οποία έκανε 256 posts στην εφαρμογή λαμβάνοντας συνολικά περίπου 2,1 εκατ. προβολές και περισσότερες από 10.000 likes.

Ο Οργανισμός Τουρισμού της Νέας Ζηλανδίας, ο οποίος κατέλαβε την πέμπτη θέση σε γενικές γραμμές, είχε την κορυφαία θέση του τέταρτου τριμήνου του 2017, χάρη σε ένα άρθρο με τίτλο “Τα χρώματα της Νέας Ζηλανδίας στο τέλος του έτους”, το οποίο συγκέντρωσε σχεδόν 34.000 views μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου 2017.

Η αναφορά επισημαίνει ότι αυτό το post, το οποία έδειξε στους ακολούθους μια πολύχρωμη περιοδεία στη Νέα Ζηλανδία, ευθυγραμμίζεται με την γενικότερη τάση σύμφωνα με την οποία οι δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν πανέμορφες φωτογραφίες φυσικών τοπίων είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Στην κατηγορία DMOs (Destination Marketing Organizations),  τρεις κορυφαίες ασιατικές οργανώσεις κατέκτησαν την κορυφή της λίστας: το Συμβούλιο Τουρισμού του Χονγκ Κονγκ, το Μάρκετινγκ Τουρισμού και Εμπορίου του Ντουμπάι και το Γραφείο Τουρισμού του Μακάο.

Το Χονγκ Κονγκ – ένας δημοφιλής προορισμός για κινέζους εξερχόμενους τουρίστες – προσελκύει χρήστες του WeChat με τους θεματικούς οδηγούς του όπως το “Χονγκ Κονγκ με παιδιά” ή τους οδηγούς για την τέχνη και τα εστιατόρια του Χονγκ Κονγκ.

Η Air Asia αποτέλεσε την κυρίαρχη εταιρική επωνυμία του WeChat στην κατηγορία των αεροπορικών εταιρειών. Ο αερομεταφορέας συγκέντρωσε περισσότερα από 7 εκατ. συνολικές views με μέσο όρο πάνω από 41.000 views ανά post το 2017.

Στις γραμμές κρουαζιέρας, ο κύριος λογαριασμός της Royal Caribbean International και ένας δευτερεύων λογαριασμός που ονομάζεται Royal Caribbean International Deals βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας.

Σύμφωνα τέλος  με την Dragon Trail τα περισσότερα post των εταιρειών κρουαζιέρας είναι προωθητικές πωλήσεις, ακολουθούμενες από άρθρα σχετικά με δρομολόγια ή παροχές.