Περισσότεροι Αμερικανοί δίνουν προτεραιότητα στη ζωντανή ψυχαγωγία και σε εκδηλώσεις με εισιτήρια, όπως αθλητικούς αγώνες, μουσικές συναυλίες και θεατρικές παραγωγές. Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία από νέα έρευνα αγοράς από την Allianz Partners USA.

Ειδικότερα, η 15η έρευνα του δείκτη Ετήσιων Διακοπών της εταιρείας διαπίστωσε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν μια εκδήλωση με εισιτήριο φέτος, ενώ το ένα πέμπτο αναμένει να παρακολουθήσει τρεις ή περισσότερες τέτοιες εκδηλώσεις.

Η τελευταία έρευνα της κορυφαίας ασφαλιστικής εταιρείας ταξιδίων και εισιτηρίων αποκάλυψε ότι το 63% των Αμερικανών που ερωτήθηκαν σχεδιάζει να πάει σε τουλάχιστον μία εκδήλωση με εισιτήρια το 2023.

Όσοι σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν τουλάχιστον τρεις τέτοιες προσωπικές εκδηλώσεις αποτελούσαν το 20% της ομάδας της έρευνας, το οποίο είναι το ίδιο ποσοστό με πέρυσι.

Ποιες εκδηλώσεις προτιμούν

Όσον αφορά στους τύπους εκδηλώσεων με εισιτήρια που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν τα δεδομένα έχουν ως εξής :

  • Πάνω από το ήμισυ (55%) δήλωσε ότι θα πάει σε ζωντανή συναυλία, φεστιβάλ ή εκδήλωση παραστατικών τεχνών, ποσοστό που είναι δύο τοις εκατό υψηλότερο από το 2022.
  • Το 46% των ερωτηθέντων θα επευφημούν την αγαπημένη τους ομάδα σε αθλητικές εκδηλώσεις, το οποίο αντιστοιχεί στο ίδιο ποσοστό με πέρυσι, αλλά αυξημένο κατά τρεις βαθμούς από το 2021.

Ο ηλικιακός παράγοντας

Οι νεότεροι ενήλικες των Η.Π.Α. (ηλικίας 18 έως 34 ετών) είναι οι πιο συνδεδεμένοι σε ζωντανές εκδηλώσεις ψυχαγωγίας, με το 78% να σχεδιάζει να παρακολουθήσει τουλάχιστον μία εκδήλωση με εισιτήρια το 2023.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η αυξημένη ηλικία αντιστοιχεί σε μειωμένη προσέλευση, με το 67% των ατόμων ηλικίας 35 έως 54 ετών να αγοράζουν εισιτήρια για ζωντανές εκδηλώσεις.

Οι Αμερικανοί άνω των 55 ετών μοιράζονται σχεδόν ομοιόμορφα όσον αφορά στο ενδιαφέρον τους να παρακολουθήσουν ζωντανές εκδηλώσεις.

Σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, το 48% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι σχεδιάζει να παρακολουθήσει μια ζωντανή εκδήλωση φέτος.