Την μεγαλύτερη ανάπτυξη σε ταξίδια του εξωτερικού σημείωσε η Κίνα το 2015 σε σύγκριση με άλλες αγορές παγκοσμίως.Η Κίνα έχει πλέον εδραιωθεί ως μία από τις σημαντικότερες αγορές προέλευσης για τα διεθνή ταξίδια.

Αν και η μέση διάρκεια των ταξιδιών έχουν μειωθεί κατά το ήμισυ από το 2007, η τεράστια αύξηση σε ταξίδια στο εξωτερικό είχε ως αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών να έχει σχεδόν τριπλασιαστεί κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της ειδικής ανάλυσης από την World Travel Monitor®, που διενεργήθηκε από την IPK International και ανατέθηκε από έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου.

Το 2015, οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 45,2 εκατ διεθνή ταξίδια με διανυκτερεύσεις, μη συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών στο Μακάο και το Χονγκ Κονγκ. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ισοδυναμεί με επιπλέον 8 εκατομμύρια ταξίδια και μια εντυπωσιακή αύξηση της τάξεως του 23 %.Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη της Κίνας σε ταξίδια στο εξωτερικό είναι πολλές φορές η μέση παγκόσμια αύξηση, η οποία το 2015 ήταν περίπου πέντε τοις εκατό.

Ακόμη , η Κίνα καθίσταται ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά ταξιδιωτών πίσω από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ την ακολουθεί σε απόσταση στην πέμπτη θέση η Γαλλία.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα των ταξιδιών εκτός συνόρων της Κίνας είναι σε προορισμούς στην Ασία, κυρίως στην Ταϊβάν, τη Νότια Κορέα, την Ταϊλάνδη και την Ιαπωνία. Οι ΗΠΑ είναι ο πέμπτος πιο δημοφιλής προορισμός της Κίνας, καθώς 2,6 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες την επισκέφθηκαν το 2015.Το 20% των Κινέζων επισκέφθηκαν την Ευρώπη με προτιμητέους προορισμούς την Γερμανία, την Ελβετία, την Γαλλία , την Ισπανία και την Αυστρία.

Οι Κίνεζοι ταξίδεύουν κυρίως για διακοπές στο εξωτερικό χωρίς επίσκεψεις σε φίλους ή συγγενείς, σημειώνοντας ένα σημαντικά υψηλότερο ποσοστό τις τάξεως του 76% σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο που είναι 57 %

Εδώ και μερικά χρόνια, το πιο δημοφιλές είδος διακοπών είναι τα round trips αν και ο αστικός τουρισμός αρχίζει να κερδίζει επίσης έδαφος. Σε σύγκριση με το 2007, η μέση διάρκεια παραμονής στο εξωτερικό έχει μειωθεί κατά το ήμισυ και το 2015 ήταν περίπου πέντε νύχτες. Παρ ‘όλα αυτά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχεδόν € 77 δισεκατομμύρια κατά την ίδια περίοδο.

Παράλληλα,περισσότεροι από το 80% των Κινέζων επέλεξαν να μείνουν σε ξενοδοχεία στα ταξίδια τους στο εξωτερικό. Τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων ήταν οι προτιμώμενες κατηγορίες, αντιπροσωπεύοντας το 62 % των καταλυμάτων για όλα τα ταξίδια. Πάλι οι Κινέζοι ταξιδιώτες , σχετικά με την επιλογή καταλύματος, διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από τον παγκόσμιο μέσο όρο, καθώς ανέρχεται σε μόνο 40 %.

Για τους Κινέζους, τα αεροπλάνα είναι τα προτιμώμενα μέσα μεταφοράς, που αποτελούν πάνω από το 80 %. Το ποσοστό αυτό είναι επίσης σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο, που είναι κοντά στο 60 %.

Αν και οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων και καταλόγων, ανέρχονται σήμερα στο 74% και έχουν μειωθεί μεταξύ των Κινέζων τουριστών από το 2015 , παραμένουν να αντιπροσωπεύουν το διπλάσιο του παγκόσμιου μέσου μέσου της τουριστικής αγοράς. Εκ του αποτελέσματος, η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά για κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων και καταλόγου.