Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Qantas πούλησε μαζικά εισιτήρια για πτήσεις που είχαν ήδη ακυρωθεί μετά την κρίση του κορωνοϊού και το πληρώνει ακριβά σε φήμη και χρήμα.

Λόγω παραβίασης της νομοθεσίας, συμφώνησε με την Εθνική Επιτροπή Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών (ACCC) να πληρώσει πρόστιμο 61,3 εκατομμύρια ευρώ για αυτές τις περσινές «πτήσεις-φαντάσματα».

Στο πλαίσιο του διακανονισμού η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία θα καταβάλει επίσης, 12,2 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση σε πάνω από 86.000 επηρεαζόμενους επιβάτες. Θα λάβουν ο καθένας από 157 ευρώ για πτήσεις εσωτερικού και 276 ευρώ για διεθνείς.
Αυτές οι αποζημιώσεις είναι επιπλέον των επιστροφών χρημάτων ή των εναλλακτικών πτήσεων που δόθηκαν ήδη στους πελάτες.
Σύμφωνα με τον αερομεταφορέα, το 94% αφορούσαν περιφερειακά δρομολόγια και τα υπόλοιπα εξωτερικού.

Όπως δήλωσε η Vanessa Hudson, διευθύνουσα σύμβουλος της Qantas, «όταν οι πτήσεις ξεκίνησαν ξανά μετά το lockdown για τον Covid, αποτύχαμε και δεν ανταποκριθήκαμε σύμφωνα με τα πρότυπα μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους πελάτες μας επηρεάστηκαν από την αδυναμία μας να τους ενημερώσουμε για ακυρώσεις εγκαίρως και λυπούμαστε πραγματικά».