Πρόστιμο ύψους $ 12,5 εκατ. έχει επιβληθεί από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο στο Flight Centre για τον καθορισμό τιμών μετά από μια μακροχρόνια μάχη με την Αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτή ( ACCC).
Το Flight Centre κατηγορείτε για πέντε παραβάσεις περί εμπορικών πρακτικών μεταξύ του 2005 και του 2009 σχετικά με τις πωλήσεις εισιτηρίων. Όπως αναφέρεται προσπάθησε να αναγκάσει τις τρεις αεροπορικές εταιρείες Malaysia Airlines, Singapore Airlines και Emirates να συμμετάσχουν σε ρυθμίσεις καθορισμού των τιμών καθώς πωλούσαν εισιτήρια απευθείας στις δικές τους ιστοσελίδες για λιγότερα χρήματα.
Το Κέντρο διαμαρτυρήθηκε για τις αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν φτηνότερες τιμές σε μια σειρά ηλεκτρονικών μηνυμάτων και δήλωσε ότι δεν πρόκειται να προωθήσει εισιτήρια εκτός εάν οι αεροπορικές εταιρείες συμφωνήσουν να σταματήσουν την πολιτική τους. Η υπόθεση εναντίον του Flight Center επικεντρώθηκε στο κατά πόσο αυτό και οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονταν μεταξύ τους σε οποιαδήποτε αγορά.
Η ACCC κέρδισε αυτό το επιχείρημα και στο Κέντρο επιβλήθηκε αρχικά πρόστιμο ύψους $ 11 εκατ. για τις παραβιάσεις. Εντούτοις, ξεκίνησε μια σειρά προσφυγών, ενώ το θέμα πήγε στο ανώτατο δικαστήριο το οποίο επέβαλε ποινή ύψους $ 12,5 εκατ.
“Το Κέντρο Πτήσεων σε όλες πίστευε ότι ενεργούσε νόμιμα και ότι η συμπεριφορά του δεν παραβίαζε τον νόμο περί εμπορικών πρακτικών”, δήλωσε για το θέμα ο Graham Turner, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Flight Center.